Hofland / Smoorenburg / de Goede / Ottens

  • Marina

    Hallo,

    onderstaande gegevens heb al eens eerder op dit prikbord gezet, maar echter zonder resultaat. Daarom probeer ik het nog maar eens:

    Wie kan mij helpen aan aanvullende gegevens (o.a. foto's, anekdotes, maakt niet uit wat) betreffende bovenstaande personen.

    Dit alles voor stamboomonderzoek/geschiedenis naar mijn fam. Hofland.

    Dit is wat ik weet:

    Petrus Paulus Bastianus Hofland is een zoon van Gerrit Hofland en Johanna Buijs.

    Hij is geboren te Maarsseveen, Wijk B, nr 166 op 26-08-1901.

    Hoe wordt deze straat tegenwoordig genoemd?

    Zijn er nog foto's bewaard van deze wijk/straat?

    Hij is getrouwd met Alida Smoorenburg te Utrecht op 12-10-1966. Zij is geboren te Utrecht op 08-03-1913. Haar ouders zijn Antonij Johan Smoorenburg en Mijntje van Egmond.

    Alida is overleden te Assen op 05-12-1986. Petrus is overleden te Utrecht op 06-02-1978.

    Voor Alida was dit haar tweede huwelijk. Haar eerst huwelijk was met Johannes de Goede op 01-04-1935 De Bilt (echtscheiding De Bilt d.d. 04-06-1965). Uit dit huwelijk heeft zij volgens haar PK 5 kinderen.

    Haar derde huwelijk was met Hinderikus Ottens te Emmen d.d. 21-10-1983.

    Als beroep van P.Hofland ben ik tegengekomen: Kleermaker en Evangelist (van welk geloof weet ik niet). Van huis uit zijn ze RK

    Het opvragen van een PK was helaas negatief.

    Van deze twee personen hebben wij helemaal geen foto's in ons fam.archief. Heeft iemand deze personen gekend en heeft er misschien foto's van.

    Volgens informatie van mijn fam.leden heeft PPB Hofland geen kinderen ?!?

    groetjes

    marina

  • Marina

    Hallo,

    Even een aanvulling op mijn vorige berichtje.

    Heb inmiddels een kopie van de PK van Petrus Paulus Bastianus Hofland mogen ontvangen van het CBG.

    Volgens de PK heeft hij inderdaad geen eigen kinderen.

    Misschien heeft iemand toch nog wat aanvullingen op mijn geplaatst berichtje ?

    Bij voorbaat echt super bedankt als je deze aanvullingen met me wil delen.

    groetjes

    marina

    ps: De gegevens komen niet in het openbaar !!!!