Familie Benneker

• leonne benneker

wie kan mij helpen om familie terug te vinden met achternaam benneker

• leonne benneker

ik zou graag informatie willen over de familie benneker uit losserleonne benneker schreef:

>

> wie kan mij helpen om familie terug te vinden met achternaam

> benneker

• tukkergirl

Hallo Leonne,

kun je iets specifieker zijn.

via www.genlias.nl vind je 451 hits

Gr Thea

• Johanna

Leonne,

En nog een site waar je mogelijk iets kunt vinden.

www.geneanet.org

Succes en groet, Johanna

• Charles Benneker

Dag Leonne of wij familie zijn,een kleine kans,de wortels van mijn vader liggen in Twente(kappersfamilie) zelf ben ik 59,3 kinderen 30 30 27,woon in Hoorn,succes met je zoektocht,lieve groet Charles

• Leonne Benneker

Hallo Charles,

Mijn Familie Benneker komt oorspronkelijk uit Gronau -Epe, Daar hebben ze als Nederlander gewoond en zijn later naar Losser gegaan.

Ik heb inmiddels meerdere gegevens van oude familieleden gekregen.

Mijn dochter heeft een Benneker Hyves aangemaakt.

Wellicht zie je daar ook nog iemand die je kent, en ik heb er wat oude foto,s van mijn vader opgezet.

Groeten Leonne

• Paul Rouing

De familie Benneker uit Losser (marke Losser) stamt af van Albert Elsjan of Wipper uit Gildehaus. Elsjan of Wipper is een boerderij dicht bij de grens met Nederland. De familie stamt mogelijk af van de 17e eeuwse familie Benneker uit de Hengeler heurne in De Lutte. Daar ligt een erve Benneker. Een familierelatie met de familie Elsjan/Elsjan of Wipper wordt vermoed. Ook is er mogelijk een relatie met de families Olde Hengel/Oude Hengel/Olde Rikkert. Deze familie stamt af van een Lambertus Elsen/Elsjan. Deze Lambertus is mogelijk een broer van de oudst bekende voorvader van de familie Benneker (Losser).

Groet Paul Rouing