Genlias traag?

• karin

Hallo allemaal,begin weer te twijfelen aan mijn provider, ik heb onlangs mijn abonnement gewijzigd, daardoor zou internet iets trager kunnen worden, ik merk er niet veel van alleen genlias is zo traag. hebben jullie daar ook “last”van? Er staat wel steeds op genlias dat door werkzaamheden de site niet optimaal werkt, maar dat is al enkele weken zo. Ook krijg ik vaak foutmeldingen. heeft iemand uitsluitsel? groeten karin

• Ab M

Een mailtje naar het Nationaal archief geeft waarschijnlijk de (een) oplossing. Genlias werkt inderdaad niet prettig de laatste tijd. Veel storing, foutmeldingen, lange wachttijden en overbezetting.

Ab M.

A.a.d.R.

• Mary

Genlias werkt de laatste weken inderdaad traag.

Het euvel ligt m.i. bij Genlias, daar de klachten op verschillende werkplekken te horen is.

Stuur een bericht hierover naar Genlias, wie weet komt er dan een verbetering in de snelheid.

Gr.

Mary

• Mary

Zie bericht bij Genlias:

————————————————

Werkzaamheden

De afgelopen tijd zijn er werkzaamheden aan de website verricht, waardoor Genlias niet altijd even optimaal gebruikt kon worden.

Maandagochtend 29 januari was Genlias tussen 10:00 en 12:00 uur tijdelijk uit de lucht i.v.m. onderhoudswerkzaamheden. Daarna ontstonden er helaas nieuwe problemen met het zoeken. Op dit moment zijn nog niet alle problemen verholpen.

Onze excuses voor het ongemak.

9 februari 2007

————————————————-

gr. Mary