hulp gevraagd bij het opsporen van ouders van francies serrarens wonende te stoppeldijk (sinds 1792) op 16 jarige leeftijd. later gehuwd met petronella holdegem.
Zou er geen fout gemaakt kunnen zijn in het bevolkingsregister van Stoppeldijk?
Gezien de namen van de ouders van onderstaande overledene lijkt het er wel op.
Ik neem aan,dat jij jouw gegevens van 16 jaar van ISIS Zeeland hebt gehaald en niet hebt gecontroleerd met het origineel of ik moet me vergissen?
Gr.
Mary
Francies Serrarens
Vader overledene op vrijdag 5 november 1847 Hontenisse
Aktejaar (year) : 1847
Aktenummer (documentnumber) : 146
Overleden op (died on) : 5-11-1847
Overleden te (died in) : Hontenisse
Maria Ludovica Serrarens
Leeftijd bij overlijden (age) : 76 jaar
Geslacht (gender) : vrouwelijk
Burgerlijke staat (marital status) : weduwe
Beroep (occupation) : werkvrouw
Geboorteplaats (place of birth) : Watervliet (B)
Partner : Joos Fruijtier
Vader (father) : Francies Serrarens
Moeder (mother) : Petronella van Olde
De vraag staat kennelijk al een tijdje, maar mocht die nog actueel zijn, dan hier wat informatie die je verder kan helpen.
Francies Serrarens werd geboren op 14 december 1734, is rk gedoopt (naam: Franciscum Serrarins) op 16 december 1734 te Boschkapelle. Doopgetuigen waren Jacobus Wilhems en Apollonia Lemsens. Hij overleed op 22 januari 1781 te Stoppeldijk.
Hij trouwde op 4 oktober 1761 te Middelburg in Vlaanderen, rk parochie St. Petrus en Paulus (reeds protestants gehuwd te Aardenburg) met:
Petronella Holdegem (ook: van Olde, van Holden, Vanholde, van Older). Huwelijksgetuigen waren Joannes van Speybroeck en Carolus Frans. Zij overleed op 21 vendemiaire jaar XI (= 13-10-1802) te Hulst (niet ingeschreven in overlijdensregister, komt wel voor in index).
Uit het huwelijk zijn 11 kinderen bekend.
Francies was het 9e kind van 13 uit het huwelijk van Adriaan Serrarens en Petronella Lemsen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?