gegevens Jan Schreurs

• Alie

Beste mensen,

Ben op zoek naar gegevens van Jan Schreurs, getrouwd met Aaltjen Schottelink.

Zij woonden in de buurtschap Elsen, bij Markelo.

Zij hadden tenminste één zoon, Gerrit Jan Schreurs gedoopt 12-5-1771, trouwde

1-12-1796 met Berendina Schutte(n).

Met vriendelijke groet,

Alie

• tukkergirl

Hoi Alie

niet direct een antwoord, maar deze heeft wel te maken met Aaltjen Schottelink

35886 Dirk Schottelink

* na 1-1-1647 v¢¢r 1-1-1662

Woonde te Elsen

Ouders: Hermen en onbekend

——————————————————————————–

Gehuwd te Wierden 18-04-1680 met:

35551 Sara Nijhof

* na 1-1-1630 v¢¢r 1-1-1644, † v¢¢r 1713

Woonde te Wierden

Ouders: Abraham Nijhof en Trine Holtmans

2e huwelijk Wierden 04-12-1712 met:

34503 Jenneke Senderink alias Kleissen

* na 1-1-1648 v¢¢r 1-1-1675

Woonde te Wierden

Ouders: Kleis Derksen en onbekend

Bron: Dooren, B. van

Zie twentebestand

• Wiljam Nijenhuis

Alie,

Ik ben Wiljam Nijenhuis en ben ook al enige tijd bezig met stamboomonderzoek van o.a. de naam Schreurs. Ik ben geboren in Stokkum, zoon van Jan Willem Nijenhuis (van Esjan) en Hanna Schreurs (van Vinkert). Ik ben dus een achter-achterneef.

Ik heb informatie over Aaltje Schottelink. Ze is geboren op 1-11-1733 in Elsen. Ze is dochter van Jan Schottelink en Roelofjen Brinkmans (aangegeven in Rijssen)

Ze hebben minstens 3 kinderen gekregen.

Ik heb nog wel meer informatie over haar man en over hoe de kinderen aan de naam Schreurs kwamen. Het lijkt me leuk om onze gegevens een keer naast elkaar te leggen. Ik woon in Bathmen en kan zo een keer langskomen.

groeten,

Wiljam

• Alie

Wiljam,

Bedankt voor je reactie en de gegevens. Het lijkt me een prima idee om onze gegevens naast elkaar te leggen. Mail me maar voor een afspraak.

Groeten,

Alie