Johannes van BeusekomXHendrijntje van Buren

• hannieB

L.S.

Ik wil graag weten wie zijn oudwers zijn zodat ik deze losse tak kan plaatsen binnen mijn stamboom.

Joannes van Beusekom. Joannes is overleden. Joannes trouwde met Hendrina “Hendrijntje” van Buren. Zij is een dochter van Alexander van Buren en Johanna Sanders. Hendrina is overleden op 21-07-1854 in Culemborg.

Met vriendelijke groeten

• gerrit

Gezien de naamgeving van de kinderen is johannes van Beusekom vermoedelijk een zoon van Johannes van Beusekom en Helena (Lena) van Haasbergen. Uit dit huwelijk zijn slechts 2 kinderen bekend: Adrianus *ca. 1766 en Lambertus *ca. 1773. Er zullen dus mogelijk nog wel meer kinderen zijn geweest.

Overigens heeft het huwelijk tussen Johannes en Hendrijntje volgens familysearch plaatsgevonden op 17-12-1794 te Culemborgh.

• hannieB

Hallo Gerrit

Bedankt voor je reaktie.

Met vriendelijke groet

Hannie

• Hermina

Deze voorouders komen ook in mijn stamboom voor. Ik heb nu weer een paar gegevens meer. Waarvoor dank.

Ik stam af van Jannigje van Beusekom, overleden te Schalkwijk op 18-2-1868 op 72 jarige leeftijd. Zij was getrouwd met Geurt van Maurik op 22-4-1852 op 74 jarige leeftijd. Er was nog een zuster Francijntje van Beuskom, overleden te Culemborg op 21-1-1875 op 66 jarige leeftijd, weduwe van Johannes Brinkhuizen.

Groet,

Hermina

• Pierre

Wie was die Johannes Brinkhuizen?? Wellicht iemand die dit weet? Ik doe zelf onderzoek naar deze achternaam, maar ken de link naar van Beuskom niet.