www.hollants.net

• Jolanda

weet iemand of www.hollants.net nog bestaat ik krijg het zelf niet geopend en via een zoekmachine kwam ik achter een gedeeltelijke tekst dat iemand mijn vader zoekt, maar omdat ik die site niet kan openen weet ik niet of het aan mijn pc ligt.

Hoop op een antwoord

Bijvoorbaat mijn dank.

Jolanda

• Nico Middag

Hallo Jolanda, Als ik hem aanklikt krijg ik dit.

Beste bezoeker,

De afgelopen jaren heeft Familieberichten Online een stormachtige groei gekend. Steeds meer mensen wisten de site te vinden en maakten gebruik van de mogelijkheden ervan. We zijn blij dat we zo velen hebben kunnen helpen. Het succes heeft echter ook een keerzijde. De toename van het aantal bezoekers zorgde namelijk voor een steeds grotere belasting van de server. Het moment is nu bereikt dat die belasting onacceptabel groot is geworden. De website is te groot is geworden om door de huidige provider te worden gehost en is daardoor gedwongen te verhuizen. Familieberichten Online is daarom tijdelijk offline.

Wij doen onze uiterste best de periode waarin de website offline is zo kort mogelijk te houden en hopen u spoedig opnieuw als bezoeker te kunnen begroeten!

Met vriendelijke groet,

Familieberichten Online

• Jolanda

Hallo Nico

Dank je voor je antwoord, ik hoop dus dat het snel weer online is, ben wel benieuwd wie mijn vader van 70 jaar zoekt, hijzelft heeft geen internet.

Groetjes,

Jolanda

• Jolanda

Via onderstaande link heb ik alsnog het oude bericht kunnen vinden, dus weet nu wie op zoek was naar mijn vader, doe de link erbij zetten misschien dat meerdere mensen er iets aan hebben

http://www.archive.org/index.php

• Remmert

www.hollantsnet.net is al een tijdje niet meer bereikbaar (helaas). Volgens mij is er iets ‘kapot’ en heeft de maker tot nu toe niet de moeite genomen dat te repareren. Er verschijnt namelijk wel iets in beeld, maar dat is niet bruikbaar.

De site lijkt dus in principe nog wel te bestaan.

Remmert.