opzoeken italy

• kees

hallo medespeurders

ik zoek gegevens in italie

wie kan me helpen kan geen iteliaans

gaat om het volgende echtpaar

luigi stefanutto geb? overleden? huwd? met

giovanna costantin geb ? overleden? krijgen in maniago

de volgende kinderen

mario romano stefanutto geb 16-9-1910 maniago trouwd in vlaardingen met de kovel

luigia stefanutto gehuwd met valantino

amalia stefanutto gehuwd met guiseppe

olga stefanutto gehuwd met nn

wie help me aan de ontbrekende gegevens en hun ouders

en verder naar beneden alvast bedankt

kees

• Johanna

Kees,

Op het stamboomforum(zie onder) is iemand die hulp aanbiedt bij onderzoek in Vlaardingen

http://www.stamboomforum.nl/hulp/2/3873/0

Voor verder onderzoek in Italie kun je een oproep zetten op het Messageboard van www.RootsWeb.com Italie

Je kunt de vraag in het engels stellen dus een snelcursus Italiaans is niet nodig.

Daarnaast moet je eens kijken op www.geneanet.org Daarop zag ik zeker 1 familie Stefanutto uit Maniago,Italie.

Hoop dat je hier iets mee kunt doen.

Succes en groet,Johanna

• margreet

Deze was er ook nog Kees en Johanna,

http://members.tripod.com/akladnig/148.htm

Je zou bijna denken dat hij daar bij hoort, alles Maniago, wel een grootvader Luigi, maar niet deze zoon gek genoeg. Terwijl het logisch zou zijn dat Luigi vernoemd wordt.

De maker schrijft in het engels.

groet margreet

• kees

hallo johanna en margreet

deze had ik al gevonden maar kan nog geen rechte lijn hier voor leggen zoek een aansluiting.dan kan ik weer verder

zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mijn vraag in het engels te stellen

ik kan dat helaas niet bij voorbaat dank johaana en margreet bedankt voor het meedenken hartelijke groet kees

• Johanna

Kees,

Heb je al contact gezocht met de Stefanutto's hier in Nederland?

Er staan er 3 in het telefoonboek www.kpn.com

Groet,Johanna

• kees

halo johanna

dat weet ik is derecte familie die weten ook niet meer dan dat wat ik uitgezocht heb

hun vader kwam n 1940 naar nederland en is hier getrouwd met een hollandse vrouw daar kwamen 4 kinderen uit en zijn hier gebleven 1 is er terug gegaan naar italy en ben nu op zoek naar zijn ouders maar bedankt groet kees

• Johanna

Kees,

Zijn Mario en zijn Nederlandse vrouw hier in Nederland gebleven??

Als dat zo is dan zijn ze waarschijnlijk ook in Nederland overleden.

Vraag dan een Persoonskaart/lijst aan, daarop staan alle gegevens en waarschijnlijk ook zijn ouders. Kost een paar euro maar dan heb je wat je zoekt. Duurt +/- 10 dagen. Alle info hierover te vinden op www.cbg.nl onder Collecties.

Groet,Johanna

• kees

hallo johanna

de ouders zijn hier overleden en zijn hier en in italy getrouwd

heb hun huwlijk en de geboorte van hun kinderen

heb een trouwakte uit italy waar de ouders op staan maar niet hun geboorte jaar

ook hun huwlijk heb ik niet en ook niet hun overlijden

alles wat in nederland is heb ik al helemaal naar beneden enkel van italy niet

luigi stefanutto geb? overleden? huwd? met

giovanna costantin hun zoon mario romano stefanutto geb 16-9-1910 maniago trouwd in vlaardingen met de kovel

over zijn ouders gaat het maar toch bedankt groet kees

• Johanna

Kees,

Ben er toch nog weer even.

Vaak wordt op de persoonslijst/kaart bij de namen van de ouders ook hun geboortedatum/plaats vermeld. Het proberen waard zou ik denken.

Groet,Johanna

• kees

hallo johanna

heb de persoonslijst al staat niks verder meer op

groet kees ps toch bedankt voor het meedenken