Bedrijf die stamboom kan uitzoeken

• Max Fackeldey

Hallo iedereen,

Helaas doordat ik het zelf te druk heb kan ik niet de stamboom uitzoeken van de naam Fackeldey. Ik ben dus op zoek naar een bedrijf of persoon met aantoonbare ervaring die dit betaald wil uitzoeken. De naam zal waarschijnlijk internationaal gaan.

Als iemand een tip heeft hoor ik het graag!!!!!!

Met vriendelijke groet,

Max Fackeldey

• DeRosa

Ik zou zo geen adres weten, maar waarschuw U wel voor oplichters, die op dit gebied actief zijn. Zij kunnen U waarschijnlijk op korte termijn fraai oogende boekwerken aanbieden.

Trap er niet een twee drie in.

Mvg/succes

Rien

• kees

hallo max

je zou eventueel een archief kunnen aanschrijven of zij je aan een adres willen helpen voor een erkende genealoog om voor jou op zoek te gaan ,want er zijn legio erkende mensen dus ga niet zomaar ergens op in susses kees

• karin

Hallo allemaal

Onderstaand mailtje heb ik naar Max gestuurd, zoals jullie kunnen lezen, omdat ik het leuk vind iets uit te zoeken.

Goed dat er wordt gewaarschuwd tegen oplichters met hun fraaie nietszeggende boekwerken.

Ik heb overigens nog geen reactie van Max gehad.

groetjes karin

Hallo, ik zoek al 20 jaar stambomen uit, vind het leuk om te doen en heb er veel ervaring mee.

Jouw naam heeft denk ik z'n oorsprong in Duitsland, vorige generaties van de familie komen voor in Limburg, Nijmegen, Venlo en Zutphen.

Ik wil best wat uitzoeken, gaat het alleen om de naam Fackeldey of ook de “moeders”, dan zoek je een kwartierstaat uit.

Geef maar eens een paar namen van grootouders ( in ieder geval mensen die rond 1900 zijn geboren) dan kom ik wel verder.

Ik hoef er geen betaling voor, zoals gezegd, ik vind het leuk om te doen.

Alleen als er veel gereisd moet worden of aktes gekopieerd, dan wel graag daar een vergoeding voor. groetjes karin