fam.boonstra

• monique boonstra

Hoi allemaal ik wil graag op zoek naar het stamboom van onze fam.

Nu heb ik alleen de geb.datums en overlijdingsdatums van mijn grootouders.

En nu weet ik niet hoe ik verder moet wie o wie kan mij een beetjes op weg helpen het gaat om fam in friesland.

groetjes monique

• Andries Foppes

Hallo Monique,

Kun je wat meer gegevens plaatsen,want zo is het moeilijk zoeken.

naam Boonstra 77 keer aangenomen in Friesland.

dus heel wat nakomelingen in Friesland.

M.vr.gr. Andries F.

• kees

hallo monique

je begint met je eigen naam geboorte datum plus geboorte plaats als je getrouwd bent dan de naam van je parner kan ook al je samenwoond ook zijn geboorte datum en geboorte plaats.

dan neem je je ouders geboorte huwlijk datum plus plaats eventueel hun overlijden als ze overleden zijn

eventueel van je parner hetzelfde

dan neem je je oma en opa zowel van vaders als moeders kant geboorte plaats hulijk plaats overlijden plus plaats dat zijn er dus 4 mensen

dan probeer je de ouders van je op en opa dat zijn 8 mensen ook geboorte huwlijk plaats overlijden

dan probeer je de ouders van je overgrootouders dat zijn er dan 16 mensen

en zo ga je maar door via je ouders via je ooms tantes etc vraag je informatie

dan ben je zo rond 1900 en dan kan je in het archief waar ze geboren zijn gehuwd en overleden naar verdere informatie te zoeken

later kan je broers en zussen met partners er bij doen en je ooms en tantens en hun kinderen

ik hoop dat dit een beetje duidelijk geeft veel succes en bedenk wel het is niet in een dag geklaard ben zelf al 19 jaar bezig groet kees

• Johan Boostra

Hallo Monique,

Ik heb jaren geleden mijn eigen stamboom uitgezocht in Leeuwarden bij het Frÿsk Archief. Hier worden alle stamboom gegevens bewaard van de familie Boonstra. Ik ben familie, van de familie stamboom Boonstra boek 45.

MVG,

Johannes Auke Boonstra.