FAMILIENAMEN

• Johanna

Oke ,Nanneke.

Zal proberen je te helpen.

Als je bovenaan de pagina op “Johanna ”klikt zie je mijn e-mail-adres

Zie het wel verschijnen

Groet,Johanna

• T.Mantel

Beste lezer.

Al enige jaren zijn wij opzoek naar dhr.Douning,althans zo word het uitgesproken.

Dhr Douning was halverwege de jaren '40 getrouwd in Salatiga Indonesië met Adri Triebel uit dat huwelijk zijn twee kinderen geboren De dochter PAULA is nu op zoek naar haar Nederlandse vader.Dhr Douning is in 1951 terug gegaan naar Nederland, in1960 is hij terug gekomen en wilde zijn dochter ontmoeten maar moeder Adri weigerde dit moeder Adri was geboren in 1921 en is op 3 -8-1998 overleden.Wij denken dat vader ongeveer 85 jaar zal wezen,wie kan ons aan meer informatie helpen.

Ik weet niet of dit een goede weg is om dit tevragen maar we zijn al vanaf 1999 bezig dit uit tezoeken maar via de media zoals Spoorloos , Vermist en adres onbekend konden mijn niet helpen,dus dit is denk ik ons laatste redmiddel of heeft iemand anders nog een idee?

Tjerk Mantel

Bleekersstraat 11

1505 GA Zaandam

075 6169137.

• Netty

Beste Tjerk,

Helaas kan ik u niet helpen, maar probeer deze oproep te plaatsen bij het Indisch Informatiepunt; Opsporing Indische personen.

Veel succes,

Netty

• Marianne

Wie doet er ook onderzoek naar de naam Van Dillewijn/van Delwijnen ?

. schreef:

>

> Familienamen

>

> Onder deze Categorie kunt U al Uw berichten plaatsen m.b.t.

> familienamen in uw onderzoek.

>

> Mvgr.,

>

> Webmaster

• Johanna

Tjerk,

Vader Douning is Nederlander. Zou het kunnen zijn dat hij gewoon terug naar Nederland is gegaan. Weet je zeker dat hij nog leeft??

groet,Johanna