Ludovicus de Swart en Maria Elizabetha Hendrikx

• Dik

Allereerst WEBMASTER, deze update van de site is een grote vooruitgang, daarvoor compliment en dank!!

Vr. Gr. Dik

Wie zou voor Willietta in de Maastrichtse doopboeken willen kijken??

Ons stamvader was Guillielmus de Swart, gedoop in die Rooms Katolieke kerk op 2 Desember 1757 in Bergen-op-Zoom. Sy ouers was Ludovicus de Swart en Maria Elizabetha Hendrikx.

Dan het ek in die trouwboek NH Bergen-op-Zoom gevind dat Lodewikus de Swart, geboren te Maastricht en Maria Elizabeth Hendrikzen, gebore te Maastricht getroud is op 18 April 1751. Wie heef geboorte/doopaktes van dese persone of wil kijk voor my??

Ander kinders wat hulle gedoop het is:

Gertrudis op 19 September 1751

Ludovicus Josephus op 13 Januarie 1753

Henricus Heiliger, op 2 November 1754

Guilielmus op 2 Desember 1757

Dan het ek op die VOC vaarte gekry dat:

Guilliaam de Swardt van Bergen-op-Zoom in 1770 vertrek met die Vlissingen na Batavia

en weer

Guilliaam de Swardt van Berg-op-Zoom in 1772 vertrek met Willem de Vijfde. Hy kom op 30 Desember 1772 in die Kaap aan, nadat hulle in Batavia was. Hy bly dan in die Kaap.

baie dankie

groete,

Willieta de Swardt

• mieke van Thiel

Hallo Dik,

Afgelopen dinsdag zijn we naar het Rijksarchief in Maastricht geweest en hebben in de doopboeken van Maastricht gezocht naar de doop van Ludovicus de Swart waar we het volgende voor Willieta de Swardt hebben gevonden:

Baptisatus est Parochie St. Catharina te Maastricht op 26-7-1725 deel 22 blz. 67 Ludovicus Jacobus Abraham de Swart filius legitimus Nicolai de Swart et Getrudis Reijnders.

Suscep Abraham Dreesens et Agnes Reijnders nomine Magdalena de Swart.

Ik hoop dat ze hier iets aan heeft, vanwege tijdgebrek was het helaas niet mogelijk om ook nog naar de doop van Maria Elisabeth Hendrikx te zoeken.

Met vriendelijke groeten,

Mieke van Thiel