forum-onderdelen niet handig

• karin

Hallo, ik vind de indeling in categorieeen van het forum niet echt handig.

Eerder kon je elke dag even vlot langs de onderwerpen lopen, nu moet je elke catagorie aanklikken, bovendien kun je aan de datum ook niet zien of er iets is toegevoegd.

Wat vinden jullie? groetjes karin

• Dik

Mijn mening is wel positief, nu kun je op èèn prikbord meerdere gegevens vinden en tevens staan bepaalde gestelde vragen degelijk gescheiden van elkaar. Bepaalde categoriën zoals o.a. Heraldiek en Buitenland worden niet al te vaak gesteld maar blijven wel degelijk gescheiden, verdwijnen niet direkt in de massa en daarom blijven daardoor ook langer in beeld wat ook gunstig kan uitpakken i.v.m. een nieuwe bezoeker die wel een antwoordt heeft. De bezoekers blijven toch vaak hangen aan het nieuws van de dag en bladeren niet al te ver meer terug.

Bij Els, Genpals2003 en bij mij, Genealogen-Palace, werk alles bijna net zo. Op deze manier hoef je ook niet x-aantal prikborden te bezoeken. Zoveel mogelijk onder èèn vlag.

Groeten Dik

• tukkergirl

Hallo

Ik ben het met Karin eens, vind het ook niet echt handig

misschien dat er een directe link kan komen op genealogie.pagina.nl voor de diverse forums…

Dat je onderdelen bij elkaar houd is prima, prima plan.

Maar misschien kan de webmaster de verschillende forums linken op de hoofdpagina.

Gr Thea

• johnny

Hallo, ik ben het met Dik eens.

Heel overzichtelijk.

Maar nieuwigheden kunnen bij sommige mensen wel problemen opleveren (het vertrouwde beeld verandert).

Maar uiteindelijk kun je meteen aanklikken waar je wezen wilt.

Dus ik ben er tevreden over.

Doorgaan op de nieuwe manier zou ik zeggen.

Johnny

• Mary

Blijkbaar toch niet zo handig, daar inderzender/ster de vraag nog steeds niet onder de betreffende rubriek rechtstreeks plaatst.

Voor de een is het zo klaar als een klontje, maar er zijn er ook die er duidelijk moeite mee hebben.

Webmaster misschien 'n idee:

Begin de rubrieken met:

Plaatst Uw vraag onder de juiste rubriek!

Mary

• WEBMASTER

Beste Thea,

Bedankt voor je tip/reactie.

Ik zal kijken wat ik met je tip doe. Toch bedankt! :-)

Indien er meerder bezoekers zijn dit dit wenselijke vinden, laat het dan effe hier onder weten.

BVD

Mvgr.,

Webmaster

• WEBMASTER

Beste bezoekers / onderzoekers,

Bedankt voor jullie tips, reactie en meningen.

Mvgr.,

Webmaster