luigi stefanutto xgiovanna costantin

• kees

hallo medespeurders

ik zoek gegevens in italie

wie kan me helpen kan geen iteliaans

gaat om het volgende echtpaar

luigi stefanutto geb? overleden? huwd? met

giovanna costantin geb ? overleden? krijgen in maniago

de volgende kinderen

mario romano stefanutto geb 16-9-1910 maniago trouwd in vlaardingen met de kovel

luigia stefanutto gehuwd met valantino

amalia stefanutto gehuwd met guiseppe

olga stefanutto gehuwd met nn

wie help me aan de ontbrekende gegevens en hun ouders

en verder naar beneden alvast bedankt

kees

• yvonne

Hallo Kees toevallig ken ik de nazaten van deze fam.Probeer het bij het Gemeente archief Vlaardingen on line Zul je gewoon Nederlandse documenten kunnen vinden van je voorouders en neemm anders contact op uit de telefoongids van Vlaardingen .gr Yvonne

• kees

Hallo Yvonne

Hoe kunnen mensen die in italie zijn geboren en woonde in vlaardingen zitten

leg me dat eens uit de nazaat uit vlaardingen heb ik al gaat me alleen erom

de voorouders die moet ik zoeken in italie

groet kees

• yvonne

Hallo Kees ,kijk eens bij Italian Ancestry.com daar kom je van zelf de linken tegen.Hak zelf ook met dat bijltje mijn voorouders komen er ook vandaan.Had zelf ook een vraag gesteld op het prikbord en zodoende hier aan gekomen. gr Yvonne

• kees

Hallo Yvonne

Heb sinds vorige week contact met een Italiaans prikbord

en er is nu een brief in het italiaans onderweg naar de gemeente Mariago

dus wacht af ben zelf helaas d taal niet machtig vandaar anders was het wel zo makkelijk waar ken jij deze familie van woon je ook in die buurt soms

groet Kees

• yvonne

Hallo Kees ja ik ken deze fam. het zijn oude buren . Hellas is Mario 6 maanden geleden overleden op 52 jarige leeftijd. Wil je meer weten doe dat op mijn prive mail. dit is niets voor het prikbord . Yvonne