pordon

• nocnie

Ik vraag me af of iemand me kan helpen met het zoeken naar de naam Pordon. Mijn grootvader is Franciscus Johannes Pordon en is getrouwd met Cornelia Hendrika Dietz. Dit is alles wat ik eigenlijk weet. Is iemand deze namen al eens tegengekomen???????

Bij voorbaat dank.

• Han Lijster

Kijk eens in Genlias, geeft ca. 145 resultaten, ik heb er 1 bijgevoegd.

Detail resultaat: (Vader)

Bron Burgerlijke stand - Overlijden

Archieflocatie Het Utrechts Archief

Algemeen Toegangnr: 463

Inventarisnr: 435

Gemeente: Mijdrecht

Soort akte: Overlijdensakte

Aktenummer: 61

Aangiftedatum: 15-12-1932

Overledene N.N. Pordon

Overlijdensdatum: 14-12-1932

Leeftijd: 0

Overlijdensplaats: Mijdrecht

Vader Franciscus Johannes Pordon

Moeder Cornelia Hendrica Dietz

Partner

Nadere informatie Levenloos kind

Succes,

Han Lijster

• nocnie

Bedankt Han voor de reactie. Dom van mij om te vermelden dat ik daar en eigenlijk op een hoop plaatsen op het internet al gezocht had. Dus ik hoop nu eigenlijk dat iemand tijdens het maken van een stamboom deze namen is tegengekomen.

• kees

Hallo Nocnie

Wat wil je nu een komplete stamboom kant en klaar of wil je zelf zoeken.

En zelf met je stamboom beginnen,der gaat een wereld voor je open als je besmet raakt met genealogie ,laat het even weten we zijn niet te beroerd om je op weg te helpen.Succes en hartelijke groet .Kees

• nocnie

Mijn broer heeft plannen om het verder uit te zoeken. Van de andere grootouders heb ik al een aardig deel kunnen vinden. Voor mij wordt het wat moeilijker aangezien ik in Canada woon. Maar alle tips zijn welkom en ik speel ze door aan degene die op zoek gaat. In ieder geval alvast bedankt voor alle tips.