NIEUWE VRAGEN IN 1 VAN BOVENSTAANDE RUBRIEKEN PLAATSEN!!

• Mary

Het is toch de bedoeling van de webmaster, dat vragen in 1 van de rubrieken geplaatst moeten worden?

De webmaster schrijft dat alle begin moeilijk is, maar nieuwelingen hebben het helaas ook niet door.

Webmaster laat een flink aantal spaties (ruimte) open tussen de rubrieken waarin de vraag moet worden gesteld en de nieuwe vragen, die toch nog buiten de rubrieken worden geplaatst, anders is het een gebed zonder einde.

Misschien valt het dan meer op????

Mary

• Els

Mary,

Ik ben het helemaal met je eens, ik heb de webmaster ook gevraagd ruime spatie's te nemen.

Maar denkelijk is hij niet zo goed thuis in de genealogie en de page,dus hopende dat de Webmaster eens echt aandacht schenkt aan de tips die hij van ons krijgt.

Els1939Mary schreef:

>

> Het is toch de bedoeling van de webmaster, dat vragen in 1

> van de rubrieken geplaatst moeten worden?

>

> De webmaster schrijft dat alle begin moeilijk is, maar

> nieuwelingen hebben het helaas ook niet door.

>

> Webmaster laat een flink aantal spaties (ruimte) open tussen

> de rubrieken waarin de vraag moet worden gesteld en de nieuwe

> vragen, die toch nog buiten de rubrieken worden geplaatst,

> anders is het een gebed zonder einde.

>

> Misschien valt het dan meer op????

>

> Mary

• Dik

Grotere spatie maar ook dikke letters, dat valt echt op. Maar alles werkt volgens mij nog niet goed of men snapt er geen klap van. Mijn vraag bij ‘'OPZOEK VRAAG ARCHIEVEN’' is al diverse keer beantwoordt met een vraag van anderen.

groeten Dik

• Els

Dik,blijven lachen,misschien kijkt de Webmaster eens goed naar het advies van mensen die toch wel enige ervaring hebben.

Webmaster, gaarne attentie, wij weten echt wel waar we het overhebben.

Ruime spatie tussen ikoon en rubriek grote vette letters.

Maak een test en wij zullen het bekijken.

Gr.Els1939

• Hermann

Beste mensen, hou even op met die openlijke kritiek. Stuur een email met je opmerkingen of aanmerkingen. Hij maakt deze prikpagina niet zelf en is gebonden aan dat wat hem geleverd wordt. IK zelf heb ook een prikpagina op mijn Harz.startpagina en kan toch helemaal NIETS met jullie GOEDE bedoelingen. Het systeem voor alle prikpagina's is namelijk het zelfde.

Groet, Hermann

• Mary

Hermann,

Mijn opmerkingen zijn positief bedoeld en is zeker niet bedoeld als kritiek voor de Webmaster.

De forumleden zijn er mee gediend, dat zij weten, dat zij hun vragen in de juiste rubriek stellen.

Zij zijn het die er baat van moeten hebben.

Wij zijn het, die in het archief of elders de gegevens voor ze opzoeken.

Met de neiuwe rubrieken is het systeem gewijzigd.

Met alleen een opmerking aan de webmaster zijn de forumleden NIET gediend.

Succes met je eigen prikpagina, wat jammer genoeg niet mijn ding is.

Mary

• Hermann

IK bedoel alleen maar stop het op deze manier, MAIL en dan krijg je goed antwoord.

• kees

dit is vervuiling van deze pagina MENSEN STOP HIERMEE DIT IS NIET BEDOELD HIERVOOR HOU JE BEZIG MET GENEALOGIE EN ALS JE WAT AAN DE WEBMASTER WILT LATEN WETEN MAIL HEM DAN REACTIE WEBMASTER DAN KAN HIJ HET BEKIJKEN EN WORD DIT PRIKBORD MET ALLE GOEDE EN MINDER GOEDE BEDOELINGEN NIET BEVUILD

HET GAAT ALLEN GOED.

KEES

• Mary

Daar is de lezer dus niet mee gediend, dus STOP ik niet met positieve opmerkingen waar de forumleden mee zijn gediend.

Je moet mijn bericht maar eens goed doorlezen van 19.49 uur.

Overigens kan de webmaster ook mij benaderen, ik bedoel de webmaster van deze prikpagina.

Mary

.

• Mary

Beste Kees,

Ik zie mijn schrijven niet als vervuiling, maar probeer de mensen naar de rubrieken te sturen.

Ik wil mijn antwoorden kwijt op de wijze, die de webmaster voor ogen hebt, anders heeft de nieuwe opzet geen zin.

Mary