Goedenavond,
Hoofdletters staat volgens mij voor schreeuwen, en dat lijkt me nou ook weer niet nodig.
Ik snap je goede bedoeling om mensen in de juiste rubriek te laten posten. Maar ik snap ook andere mensen heel goed dat ze het niet doen.
Ikzelf heb deze prikpagina net ontdekt, maar vind het gebruik ervan niet erg handig.
Al teruglezend kwam ik een onderwerp “Update forum” tegen, waarin door de webmaster werd gemeld dat een langgekoesterde wens in vervulling ging door het instellen van diverse rubrieken. En in het woordje “forum” zit hem nou ook net het probleem denk ik.
Een prikpagina is namelijk iets heel anders dan een forum.
Ik snap de behoefte om een onderverdeling in rubrieken te maken, maar vrees dat het medium “prikbord” daar niet voor geschikt is.
De nieuwe “rubrieken” zijn volgens mij niets anders dan een bericht (zoals elk ander bericht) waarop gereageerd kan worden. Je kunt geen nieuw bericht met een nieuw onderwerp maken. Hierdoor wordt het nu eigenlijk 1 groot bericht met vele vragen/antwoorden, waar de boel al gauw door elkaar gaat lopen (zoals Dik bij “Opzoekvraag archieven” al merkte).
Een oplossing heb ik er ook niet voor, maar ik denk dat als je met rubrieken wilt gaan werken, dat een prikpagina dan niet de aangewezen methode is.
Sandra