Jilles van Beusekom X Emmerijsje Gerarda van de Gand.

  • J.W. van Beusekom

    Hallo,

    Wie kan mij vertellen Waar Henderik Jansz van Beusekom vandaan komt, en wie zijn ouders zijn.

    Ben een zoon van J.G.1932/J.G.J.G.1911/J.G.1865/H.1818/J. 1784/J.R.1738/H.J 1710.

    Met een vriendelijke groet,

    Jan Willem van Beusekom

    Lienden

  • Jan

    De Azuerus Gerardus van Beusekom (1845-1918) en zijn vrouw Alida Cornelia Lokhorst (1851-938), gehuwd in 1889, waren eigenaar van de boerderij daterende uit 1785 aan de Molenstraat te Maurik, waarvan ik samen met mijn vrouw sinds 1994 eigenaar en bewoner zijn. Het zou leuk zijn met nakomelingen van hen en/of andere nakomelingen van Hendrik van Beusekom (1778-1835) gehuwd met Geertruida van Oijen (1784-1822) in contact te komen en ze het hele verhaal van de historie van de boerderij en haar eigenaren en bewoners te geven, dat ik van A tot Z heb onderzocht.

    Jan Voerman, Maurik

  • Jan

    De Azuerus Gerardus van Beusekom (1845-1918) en zijn vrouw Alida Cornelia Lokhorst (1851-938), gehuwd in 1889, waren eigenaar van de boerderij daterende uit 1785 aan de Molenstraat te Maurik, waarvan ik samen met mijn vrouw sinds 1994 eigenaar en bewoner zijn. Het zou leuk zijn met nakomelingen van hen en/of andere nakomelingen van Hendrik van Beusekom (1778-1835) gehuwd met Geertruida van Oijen (1784-1822) in contact te komen en ze het hele verhaal van de historie van de boerderij en haar eigenaren en bewoners te geven, dat ik van A tot Z heb onderzocht.Jan Voerman, MaurikRapporteren

  • Jan

    Anonymous

    Beste Gerrit en Hannie, op de valreep ben ik voor een grote fout behoed doordat ik bij toeval op jullie mails kwam. Ik zoek voor mijn schoonmoeder de kwartierstaat uit met de Beusekommen uit Maurik, nazaten van Jelis/Jillis en ik had als Jelis' moeder Cornelia van Wijk, niet wetende dat Johannus Roelofs nog twee keer was getrouwd. Ik had al erg veel moeite om voorgeslacht van Jelis te vinden. Ik was inmiddels wel tot Hendrik en Aaltje gekomen, maar ik moet nu de kwartieren van Commerijntje van Oordt weer verder uitwerken, terwijl ik het van cornelia zo mooi op een rijtje had. Enfin, leuk werk moet er blijven. Hannie, hartelijk dank voor alle info op je website, die ik als parenteel niet heb. Dus mijn schoonmoeder zal er blij mee zijn. Zij heet alida Maria van Beusekom * 24-07-1921 te Maurik d.v. Cornelis Gerardus van Beusekom en Hendrika Maria Antoinette Nauta. Grootvader van Beusekom is Azuerus Gerardus * 28-04-1845 te Eck en Wiel, gehuwd met Alida Cornelia Lokhorst.

    Naastliggend probleem is de familie van Emerentia Gerarda van der Gant/d. Ik kan geen aanknopingspunten vinden voor haar voorgeslacht. Weet een van jullie een weggetje?

    Veel plezier met de genealogie en alvast bedankt voor een reactie.

    Janny

    hannieB schreef:

    >

    > Hallo Gerrit

    > Hartelijk dank !! Ik heb nu alles weer voorelkaar en 2

    > stammenreeksen kunnen samenbrengen.

     De Azuerus Gerardus van Beusekom (1845-1918) en zijn vrouw Alida Cornelia Lokhorst (1851-938), gehuwd in 1889, waren eigenaar van de boerderij daterende uit 1785 aan de Molenstraat te Maurik, waarvan ik samen met mijn vrouw sinds 1994 eigenaar en bewoner zijn. Het zou leuk zijn met nakomelingen van hen en/of andere nakomelingen van Hendrik van Beusekom (1778-1835) gehuwd met Geertruida van Oijen (1784-1822) in contact te komen en ze het hele verhaal van de historie van de boerderij en haar eigenaren en bewoners te geven, dat ik van A tot Z heb onderzocht.Jan Voerman, MaurikRapporterenRapporteren