van den BERG

• Audrey van den Berg

Wat is gebeurd met Geertje van den Berg geb. 15.11. 1863 te Meppel.?

Zij is in de Amsterdam Archief in het Schippers Register als de dochter van Hendrikus v.d.Berg en Margje DEKKER . Zij is naar Amsterdam verhuised met haar vader uit Zwartsluis. Hendrikus is gestorven in het Oudemannen huis, maar wat is gebeurd met Geertje?

Ook zoek de broer van Geertje, Roelof geb. 3. 12. 1875 te ‘vluk bij’ Emmel omdat de ouders waaren op het vaart. Roelof woond voor het eerst in Amsterdam voor zijn sus en Vader. Wij kunnen niet die mensen vinden

• Simone

Hallo Audrey,

ik heb een en ander voor je zitten uit te zoeken. Ik kan het ook nog niet vinden.

Ik heb nog wel 2 andere kinderen uit het huwelijk van Hendrikus en margje gevonden.

Weet niet of je deze al had

Groeten Simone Delsing

Bron Burgerlijke stand - Geboorte

Archieflocatie Tresoar, Frysk Histoarysk en Letterkundich Sintrum

Algemeen Gemeente: Haskerland

Soort akte: Geboorteakte

Aktenummer: A 140

Aangiftedatum: 02-09-1872

Kind Hendrica van den Berg

Geslacht: V

Geboortedatum: 30-08-1872

Vader Hendricus van den Berg

Moeder Margje Dekker

Nadere informatie Vader is schipper

Bron Burgerlijke stand - Geboorte

Archieflocatie Tresoar, Frysk Histoarysk en Letterkundich Sintrum

Algemeen Gemeente: Lemsterland

Soort akte: Geboorteakte

Aktenummer: A 15

Aangiftedatum: 27-01-1879

Kind Grietje van den Berg

Geslacht: V

Geboortedatum: 27-01-1879

Vader Hendrikus van den Berg

Moeder Margje Dekker

• van den BergAaudrey

Beste Simone,

Heel bedankt voor de opzoeken voor mij. Dat is nu 9 kinderen van Hendricus en Margje Dekker. Grietje heeft ik wel maar niet het precis datum van de geboorte. Hendrica is nieuw op mijn lijst. Van de 9 Kinderen er zijn 5 dat ik weet heel jong overlijden. Piet(3) geb. 1866, is onze Opa. Piet(1) en Piet(2) leven alleen en paar jaar en en paar maanden. Grietje alleen 8 jaar oud.

Zo wij moeten verder kijken voor Hendrica, Geertje en Roelof(2).

Veel Groeten,

Audrey van den Berg

• adriaan

Audrey,

Have you asked for Roelof van den Berg? Plaese contact me

• Audrey van den Berg

Voor al de hulp van dit forum voor onze Zwartsluis/Amsterdam van den Berg's veel bedanks. Special bedankt aan Adriaan wie heeft veel van onze lijn gevonden en ook nikjes die leeft nog. Het is nu alleen Hendrika van den Berg dat apart van haar geboorte kan wij niets anderes vinden.

Naar Allemaal a big THANK YOU