Salm/Kindt/Dobbe/Henssen (div.spellingen)

• Lucy

zoek gegevens over Hendrik Corneliss van der Salm(ook wel Kindt genoemd ! die trouwde in 1647 te Den Haag met Engeltje Willems van Dobbe..weet iemand iets meer over dit echtpaar mijn zoektocht loopt helemaal vast.

Verder nog gegevens gevraagd over Hendrik Hens(s) ook wel Henzen Hiens Hienscg en van Helvert genoemd. Trouwde Stichts Veenendaal met Maria Schoonhoven Ten tijde van dit huwelijk woonde hij in Leiden maar kan daar zijn doop ( ongeveer 1705) niet vinden dus waar is deze goede man geboren !!

Reacties graag naar lvdsalm@wanadoo.nl

• margreet

Reacties komen naturlijk gewoon hier.

Daar is geen beginnen aan als wij iedereen moeten mailen. Bovendien weet je nooit wie er meer zoeken, hebben die er ook nog wat aan.

Je kunt aanvinken dat je een mail wilt krijgen als er gereageerd is. Dit voor het geval iemand je pas over een half jaar of wellicht twee uit de zoek vist en het antwoord weet.

groet margreet

• Lucy

Oke Margreet weer wat geleerd, ja wist ik veel, niet bij nagedacht ook

Maar wie weet wat ik over een half jaar of inderdaad wellicht twee tegenkom.

Tot op heden dus niets dus maar even herhaling voor bovenstaande gegevens..

zoek gegevens over Hendrik Corneliss van der Salm(ook wel Kindt genoemd ! die trouwde in 1647 te Den Haag met Engeltje Willems van Dobbe..weet iemand iets meer over dit echtpaar mijn zoektocht loopt helemaal vast.

Verder nog gegevens gevraagd over Hendrik Hens(s) ook wel Henzen Hiens Hienscg en van Helvert genoemd. Trouwde Stichts Veenendaal met Maria Schoonhoven Ten tijde van dit huwelijk woonde hij in Leiden maar kan daar zijn doop ( ongeveer 1705) niet vinden dus waar is deze goede man geboren !!

groeten Lucymargreet schreef:

>

> Reacties komen naturlijk gewoon hier.

> Daar is geen beginnen aan als wij iedereen moeten mailen.

> Bovendien weet je nooit wie er meer zoeken, hebben die er ook

> nog wat aan.

>

> Je kunt aanvinken dat je een mail wilt krijgen als er

> gereageerd is. Dit voor het geval iemand je pas over een half

> jaar of wellicht twee uit de zoek vist en het antwoord weet.

>

> groet margreet