Hallo mede genealogen,
Een hele tijd geleden heb ik deze vraag al 2x gesteld, er waren een aantal personen die onwijs hun best hadden gedaan voor me maar helaas weinig voor me konden vinden. Alles wat zij gevonden hadden koester ik ook!!
Ik blijf gewoon proberen!
Wie weet, zijn er nu wel mensen die mij verder kunnen helpen, vandaar nogmaals mijn vraag:
Zijn er mensen die informatie, documentatie, foto's e.d. hebben betreffende de Herfstweg (gelegen aan de buitenkant van het Zomerhof) te Den Haag??
Dit gaat om de “controlewoningen”, een landkaart gedateerd uit 1944 met een afbeelding van deze woningen heb ik inmiddels gevonden.
Dus hij bestaat echt hahaha
Omdat er bijna niets over te vinden is ben ik aangewezen op de privé collecties van mensen die daar hebben gewoont of diens fam. Zelfs het Gemeente Archief in Den Haag zou meer documentatie willen hebben.
Met name over de periode 1941 tot en met 1946. Mijn overgrootouders (Hendriksen - Ardesch) hebben hier gewoond en ik zou graag meer willen weten, ook over andere fam. die hier hebben gewoond. Mijn overgrootouders woonden op nummer 12.
Alles is welkom!!
Alvast hartelijk bedankt voor de te nemen moeite!
Groetjes,
Renate