Muller Groningen

• Menno

Beste mensen,

Op dit moment ben ik op zoek naar de juiste geboorte- en evt. overlijdensdatum van Franciscus Josephus Muller, zoon van Klaas Muller en Jantje Albracht. Volgens Genlias is hij op 23-jarige leeftijd 18 april 1922 gehuwd met Roelefien Faber. Dit was in Assen. Gezien de leeftijd bij het huwelijk zou hij rond 1898/1899 geboren moeten zijn, vermoedelijk in Groningen. Ik heb de persoonskaart van zijn vader aangevraagd en reeds in mijn bezit, maar daarin vind ik geen gegevens over hem. Wie zou mij hierbij kunnen helpen???

En weet iemand of Klaas Muller en Jantje Albracht nog meer kinderen hebben gekregen??

Alvast hartelijk dank,

groeten,

Menno

• Robert Kolk

Dag Menno,

Het huwelijk werd in Groningen gesloten, met aktenr. 205.

Zie Genlias.

Geboorteplaats van de bruidegom is vlgs. deze akte Groningen, dus niet vermoedelijk.

Bovendien staat er Roelfina.

Je kan dan de huwelijksbijlagen opvragen.

Groeten, Robert Kolk

• Menno

Hallo Robert,

Sorry, je hebt gelijk! Ik had deze gegevens niet goed opgeslagen. Mijn excuses.

Helaas ontbreekt mij aan tijd om helemaal naar Groningen te gaan om deze even na te lopen. Is er misschien iemand, die in de buurt van de Groninger Archieven woont of toevallig daarnaar toe gaat, bereid is deze even te raadplegen? Mijn dank zou groot zijn!

Groet, Menno