Familie Verlaan

• jos

Ik zoek informatie over de familie Verlaan. Laatste informatie verkregen dat een dochter in Baak zou wonen, klein plaatsje in Gelderland.

Iemand enig idee hoe ik daar zeker achter kan komen of meer informatie kan verkrijgen. We weten alleen dat die dochter weer met ene de Vries zou zijn getrouwd. maar die naam komt te vaak voor en levert niks op.

groetjes Jos

• Henna

In het plaatsje Baak staat maar één de Vries gesignaleerd volgens het telefoonboek, dus het zou je één telefoontje kosten om te achterhalen of het de goede is.

Groetjes Henna

• Tonny Thuijs

Beide namen komen NIET voor bij bewoningsgeschiedenis in het boek ‘De Heerlijkheid Baak - geschiedenis van een Achterhoeks dorp’ door Pater Jan Koekkoek C.S.Sp. (1990)

• Grietje

Ik zat van 1966-1970 op de toenmalige Rijkskweekschool in Winschoten.Wij kregen daar muziekles van Mijnheer Verlaan.Volgens mij was z`n voornaam Ben.Hij kwam oorspronkelijk uit het westen(Amsterdam?).Z`n vrouw is al heel jong overleden en hij is later hertrouwd met een onderwijzeres.Ik weet niet of mijnh.Verlaan nog leeft maar z`n tweede vrouw was in elk geval jonger en ze hadden toendertijd nog hele kleine kinderen.

U zou in elk geval in Winschoten kunnen informeren.

Ik wens U veel succes.