Wilhelmus Mallé

• marianne

Wilhelmus Mallé overleed in Goes op 23 april 1811, 40 jaar oud, hij liet een vrouw en vijf kinderen achter.

Maar waar is Wilhelmus, ook wel Guillaime of Giljam genaamd, geboren????

Kan in Goes niets vinden en heb ook geen aanwijzing waar hij dan wel vandaan komt.

Wie kan mij verder helpen??

Alvast mijn hartelijke dank.

Marianne

• lenie esquer

hallo Marianne

hier mijn stukje

het werd op alle manieren geschreven

dus het word zoeken

in amsterdam

groet lenie

Genealogie van Jan Maller per generatie.

Generatie I

I. Jan Maller, relatie met Petronella van der Weelle.

Uit deze relatie 1 kind:

1. Wilhelmina, ged. op 21 aug 1799 (wo) te Amsterdam , ovl. (ongeveer 46 jaar oud) op 1 jul 1846 (wo) te Zierikzee , volgt II.

Generatie II

II. Wilhelmina Maller , dr. van Jan Maller (I)en Petronella van der Weelle, ged. op 21 aug 1799 (wo) te Amsterdam , naaister, ovl. (ongeveer 46 jaar oud) op 1 jul 1846 (wo) te Zierikzee ,

3 kinderen:

1. Edward Pieter Maller, geb. in 1824 te Goes , ovl. (ongeveer 47 jaar oud) op 22 feb 1871 (wo) te Rotterdam , volgt III.

2. Lotje Maller, geb. in 1831 te Goes , ovl. (ongeveer 15 jaar oud) op 2 aug 1846 (zo) te Zierikzee .

3. Pieternella Maller, geb. in 1843, ovl. (ongeveer 1 jaar oud) op 12 jun 1844 (wo) te Zierikzee .

Generatie III

III. Edward Pieter Maller , zn. van Wilhelmina Maller (II), geb. in 1824 te Goes , kleermaker, ovl. (ongeveer 47 jaar oud) op 22 feb 1871 (wo) te Rotterdam , tr. (resp. ongeveer 22 en 25 jaar oud) (1) op 19 sep 1846 (za) te Noordwelle met Maatje van der Houten, geb. op 9 apr 1821 (ma) te Noordwelle , ovl. (27 jaar oud) op 9 aug 1848 (wo) te Noordwelle .

Edward Pieter Maller, tr. (resp. ongeveer 25 en 23 jaar oud) (2) op 23 mrt 1849 (vr) te Noordwelle met Janna Quist , dr. van Johannes Quist en Laurina van Zurge, geb. op 8 aug 1825 (ma) te St. Annaland , arbeidster, ovl. (72 jaar oud) op 23 dec 1897 (do) te Rotterdam .

Uit dit huwelijk 1 kind:

1. Lourina, geb. op 30 nov 1863 (ma) te Charlois , tr. (resp. 18 en 20 jaar oud) op 18 mei 1882 (do) te Rotterdam met Jacob Anton de Haan , zn. van Daniel de Haan en Helena Engeltje Otto, geb. op 17 dec 1861 (di) te Rotterdam .

• marianne

Hallo Lenie, Bedankt voor je reactie, ik kan alleen “mijn” Wilhelmus er nog niet in plaatsen, maar ik ga zeer zeker in Amsterdam zoeken. Nogmaals bedankt, Marianne

• Evert Smit

Kunnen deze personen in aanmerking komen ?

bron: www.geneaknowhow.net

Details

Wilhelmus Malle

Vader bruidegom op donderdag 3 november 1831 Goes

Aktenummer (documentnumber) : 32

Aktedatum (date) : 03-11-1831

Bruidegom (bridegroom) : Joannes Marinus Malle

Leeftijd (age) : 26 jaar

Geboorteplaats (place of birth) : Goes

Beroep (occupation) : Kleermaker

Bruid (bride) : Leijntje Visser

Leeftijd (age) : 27 jaar

Geboorteplaats (place of birth) : Goes

Beroep (occupation) : Dienstbode

Vader bruidegom (father bridegroom) : Wilhelmus Malle

Moeder bruidegom (mother bridegroom) : Anna Lucker

Beroep (occupation) : Baker

Vader bruid (father bride) : Bartel Visser

Moeder bruid (mother bride) : Helena Verwest

Beroep (occupation) : Baker

Bron:

Huwelijksakten Goes 1811-1922

Archief:

Burgerlijke Stand inventarisnummer

Akten van de Burgerlijke Stand Zeeland vanaf 1796/1811

• marianne

Hallo Evert, Hartelijk dank voor je moeite, Ja, dit is de zoon van Wilhelmus. Het nageslacht tot op heden heb ik al gevonden. Alleen kan ik vanaf Wilhelmus niet verder terug. Maar toch heel erg bedankt. Marianne