zoekt vader

• Claudia

Wie kan mij helpen met mijn zoektocht naar mijn vader.

Hij heet Johannes Stefanis Merkus.

Geboren 25-12 1928 regio Den Haag Rijswijk.

• adriaan

Claudia,

Heb je J.S. Merkus in Ter Aar al eens gevraagd of hij familie is ?

• adriaan

Claudia,

heb je al eens geprobeerd of J.S. Merkus te Ter Aar familie is?

• Claudia

Dank u voor de tip.

Ik he het al geprobeert maar hij kent mijn vader en verdere familie niet. Helaas

• adriaan

Claudia,

Weet je iets meer van je vader dan wat je opgaf? Kan het zijn dat hij is geemigreerd? In Australia heb ik een John Merkus, woont Unit 7 / 617-643 Spencerstreet West Melbourne 3003 Victoria Australia.(tel; 0419 329 185)

In Canada zijn er drie; Joseph Merkus, 2750 Place Charlemagne, Vaudreuil-Dorion QC J7V 9B2 Canada. (tel; 450 455-7036)

of, J Merkus 183 Selkirk Dr, . Kitchener, ON N2E 1M5 Canada. (tel; 519 569-8790). de derde, J Merkus, 9010 158st #306 Surrey BC V4N 5G4 Canada.

(tel; 604 583-2644)

Probereb, je weet maar nooit.

Adriaan.

• adriaan

Nog even dit, bellen met TeleDump kost slechts enkel dubbeltjes, kijk maar op www.teledump.nl en daar staat precies hoe het werkt. Let wel op het tijdverschil, iemand uit bed bellen is niet zo'n leuke bezigheid.

• Claudia

Het enige wat ik weet is dat mijn vader getrouwd is geweest met mijn moeder Nel van der Linden. Woonde in de jaren 70 op de Broekslootkade 121 in Rijswijk ZH.

Daarna heeft hij een tijdje in de hammerskültlaan of straat in Rijswijk gewoond.

Verder weet ik dat hij opgegroeid was in de buurt van de javastraat of de Theresiatraat te Den haag.

De familie in Australie is wel familie maar die zijn in de jaren vijftig geëmigreerd.

Volgens mij woont er de 3e generatie.

• Johanna

Claudia,

Je weet dus de namen en geb.datum van je vader. Hij is opgegroeid in Den Haag en zou dus ook daar geboren kunnen zijn.

Met deze gegevens kun je in het Bevolkingsregister van Den Haag (Stadsarchief aan het Spui) kijken of je de gezinskaart van zijn ouders daar kunt vinden.

Misschien heeft hij nog broers en/of zussen en kun je op die manier nog iemand traceren van zijn familie .

Weet je toevallig waar hij gewerkt heeft? Misschien is daar nog iemand te vinden die mogelijk iets weet.

Het is maar een ideetje , maar niet geschoten is altijd mis,nietwaar.

Groet,Johanna.

• Mary

Beste mensen, ik weet, dat er met goede bedoelingen namen en adressen worden geplaatst op het forum, maar er is nog altijd een wet op de privacy.

Wissel zulk soort gegevens achter de schermen uit.

Verder veel succes met de speurtocht.

Mary

• Claudia

Ik weet niet waar hij heeft gewerkt.

Hoop dat ik wat meer informatie krijg bij het gemeentehuis.

Dank voor alle tips.