Wilhelmus mallee

• Marianne

Wilhelmus Mallé overleed in Goes op 23 april 1811, 40 jaar oud, hij was brouwer en liet een vrouw en vijf kinderen achter.

Hij huwde in 1804 te Goes met Anna Catharina Luiker.

Het trouwgeld werd op 1 september 1804 te Goes betaald door bruidegom Giljam Mallee. Zijn huwelijksakte zegt dat hij in Goes werd geboren en dat zijn ouders NN zijn.

Zijn nageslacht tot op heden heb ik kunnen vinden, maar zijn geboorteakte niet

Is hij wel in Goes geboren? Waar komt hij anders vandaan? Wie zijn zijn ouders?

Wie kan mij verder helpen met Wilhelmus, Giljam of Guillaume Mallee?

Alvast mijn hartelijke dank.

Marianne

• Johanna

Marianne,

Het nageslacht van Willem heb je.

Heb je ook de huwelijksakten met bijlagen van de kinderen ingezien.

Omdat de vader jong overleden is hèb je kans dat de grootouders van vaderszijde daarin genoemd worden.

Heb je ook enig idee of Willem nog broers en/of zusters heeft.?

Groet ,Johanna.

• Marianne

Hoi Johanna,

Nee, ik heb de huwelijksakte van de kinderen niet gezien. De informatie heb ik via internet verkregen. Wilhelmus en Anna Catharina kregen vier kinderen zover ik heb kunnen vinden:

1. Joanes Marinus Mallé, geboren 20-01-1805 in Goes, hij trouwde 03-11-1831 in Goes met Leijntje Visser.

2. Lodewijk Malle, geboren 1806 en overleden 19-10-1815 te Goes

3. Marinus Franciscus mallee, geb. 07-01-1809 in Goes, trouwde 06-07-1837 in Goes met Adriana Willemina van de Weerdt.

4. Johnna Maria, geboren 20-01-1811 in Goes en overleden 15-09-1868 te Goes, 57 jaar oud.

Helaas ben ik zelf momenteel niet in staat om in Goes/Zeeland onderzoek te doen. Vandaar mijn vraag hier op deze pagina.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Bij voorbaat mijn dank

Marianne