beleefdheid

• yvonne

Als ik een vraag stel en deze wordt beantwoord heeft een buitenstaander zich er niet mee te bemoeien . heb keurig bedankt. is misschien even iets mis gegaan bij het plaatsen. Dus in het vervolg mensen bemoei je niet met ander mans zaken .ben je echt verkeerd bezig .Allen prettige feestdagen toegewenst. yvonne

• Kees

Dus als je een vraag stel ben ik een buitenstaander die me met jou vraag bemoeit als ik een antwoord op je vraag heb geef ik het maar niet meer daar ik een buitenstaander bent snapt het helemaal.

• johnny 1947

Kees maak je niet zo druk, er zijn mensen die jouw inbreng niet waarderen. Het is hun probleem niet die van jou.

En beleefdheid staat bij die mensen niet hoog in het vaandel.

Dus laten gaan en je eigen weg volgen. Misschien later hebben ze je nodig.

Groet Johnny 1947Kees schreef:

>

> Dus als je een vraag stel ben ik een buitenstaander die me

> met jou vraag bemoeit als ik een antwoord op je vraag heb

> geef ik het maar niet meer daar ik een buitenstaander bent

> snapt het helemaal.

• johnny 1947

Hoi Yvonne.

Als je 1 op 1 reactie wilt hebben denk ik dat je beter een vraag bij het desbetreffende archief kunt stellen. Ja daar zijn wel kosten aan verbonden maar dan heb je wel een antwoord waar geen enkel ander persoon inbreng in geeft.

Ik vind dat je hier niet eerlijk in bent.

Je wilt heel veel maar anderen mogen niet reageren.

Raar.

Hou het vriendelijk en beschuldig anderen niet van bemoeienis. Dit is niet leuk.

Als Kees wel een link zou hebben reageer je ook niet zo vreemd want dan ben je blij dat je weer wat hebt.

Dus bij deze, gewoon zeggen dat je er niets mee kunt en dan toch wel even een bedankje voor de moeite die mensen gedaan hebben.

Groet johnny

• Francisca

Of ik prettige feestdagen wil hebben is mijn zaak. Wil je je er dus even niet mee bemoeien alsjeblieft?

• johnny 1947

Francisca en Kees.

Vinden jullie het de moeite waard om op dit onnozele antwoord te reageren?

Nou ik niet, alleen naar jullie toe wel.

Ik wens jullie een heel gezond 2008 en een heel vruchtbaar nieuw genealogie jaar toe.

Johnnyyvonne schreef:

>

> Als ik een vraag stel en deze wordt beantwoord heeft een

> buitenstaander zich er niet mee te bemoeien . heb keurig

> bedankt. is misschien even iets mis gegaan bij het plaatsen.

> Dus in het vervolg mensen bemoei je niet met ander mans zaken

> .ben je echt verkeerd bezig .Allen prettige feestdagen

> toegewenst. yvonne

• Francisca

Natuurlijk heb je gelijk. Ik wilde alleen even de absurditeit van haar reactie aantonen.