familie blanken

• suzanna

ik zoek familie van mijn partner genaamd blanken.

johannes blanken geb 13-11-1929 te velsen is rond 1968 geemigreert naar australie , hij huwde in 1949 met johanna beentjes , scheidde in 1951. de geruchten waren dat hij daarna opnieuw trouwde en scheide in beverwijk om vervolgens naar austalie te gaan.

johannes had minstens 2 broers , dirk en ties.

ik probeer een stamboom te maken maar kom helaas niet ver , wie kan mij verder helpen.

alle sites weet ik te vinden maar omdat johannes zo jong is nog is zijn geboorte akte nog niet openbaar waar ook de namen van mijn ouders op staan.

ik weet ook niet of zij velsenaren zijn aangezien johannes wel in velsen is geboren.

ik hoop dat iemand mij verder kan helpen , als iemand wat weet , mail mij

vriendelijke groet

suzanna

• Tukkergirl

Hallo Suzanna

Ik vond dit voor je

Blanken, J.

geboren 13 november 1929, vertrokken uit Nederland op 22 juli 1968, heeft de reis gemaakt met het schip Flavia, aangekomen in Australië op 28 augustus 1968, emigratiekaart in kaartenbak Melbourne

bron: http://www.nationaalarchief.nl/emigranten/nl/searchDetail.asp?1=blanken&-2=&zoek.x=0&-1=&4=&7=&8=&-3=&p=1&6=&zoek.y=0&12=&0=33677

je kunt hier een kopie bestellen van de emigratiekaart.

misschien staan hier meerdere gegevens op die van belang kunnen zijn

Thea

• Tukkergirl

Sorry, las te laat dat je de kaart al had.

• suzanna

geeft niet , sta verbaasd over de snelle reactie haha , in ieder geval erg bedankt.

groetjes suzanna

• Evert Smit

Probeer de gezinskaart Blanken op het gemeente archief van Velsen in te zien dan heb je de gegevens tot ca 1938.

De kaart zal op naam van zijn vader staan, de echtgenote en kinderen staan hier ook op vermeld.

Groet E.Smit

• suzanna

ga ik proberen , bedankt voor de tip :D

• Joop van kersbergen

Ik ben opzoek naar de Fam. Blanken uit Gouda zijn geëmigreerd ik dacht in de jaren50/60 wie help mij verder?

• Hendrik Teunis Blanken

zoek stamboom van fam blanken