genealogie Sommer

• janssen

Hallo.ben op zoek naar de fam sommer,Adam Sommer +10-02-183 te Ramrath/Evinghoven-Gertrud Titgen+09-03-1849 te Ramrath.kinderen:(1)Gottfried Sommer-Getrud Kloecker.(2)Wilhelm Sommer-Hendrina Amtibg(1)-Bertha Elze(2).

Wilhelm Georg Sommer-Anna.Dirkes.heb een vraag of er hier een link van is van deze fam Sommer uit Amerika:Johann.G.J.Sommer*1798-14-06-1798?-Maria.D.Sommer17-07-1797-1885.Fritz.J.Sommer1831-1892-Maria Justine Georgina Bevie.1845-1921.wie kan mij hierover meer vertellen.mijn schoonmoeder meisjesnaam Sommer,voor haar ben ik hier mee bezig.Heb genoeg gegevens maar ik kom niet verder.

vriendelijke groet Alie Janssen.

• M. Schoon

Beste Alie;

Voor wat betreft Duitsland kan je misschien www.genealogie.de eens proberen, daar heb ik ook eens wat gevonden maar erg mededeelzaam zijn ze daar niet. Voor Amerika, kijk eens bij de Mormonen (Familysearch) maar neem daar niet klakkeloos alles over daar ik daar mijn vader vond met twee verschillende geboortedata en twee verschillende geboorteplaatsen van deze gegevens waren drie incorrect waren, ik hoop je iets op weg geholpen te hebben Groeten Rinus