Keuzenkamp

• Marianne

Voor mijn moeder ben ik op zoek naar een foto van haar biologische moeder, die zo jong gestorven is dat haar 5 kinderen haar niet meer herinneren. Het gaat om:

Cornelia Johanna Geertruida Keuzenkamp, geb. 09-07-1903, overl. 06-07-1931 te 'sGravenhage.

Het mag ook een foto zijn van één van de ouders van Cornelia:

Arend Keuzenkamp, geb. 21-06-1873 overl. 14-10-1949 's Gravenhage en

Alderina van der Zwaan, geb. 24-06-1874, overl. 26-03-1942 's Gravenhage

Zelfs een foto van één van de zussen of broers van Cornelia, zij had er in totaal 9, zou mijn moeder héél erg gelukkig maken.

Kosten worden uiteraard vergoed.

Wie helpt?

Marianne

• johanna

hallo Marianne

ben gaan bellen

helaas nog geen foto

bij het cbg zijn 30 mappen met alle

Keuzenkamp

u kunt nu proberen of de familie van u vader een foto hebben

het overlijden van u oma was 06-07-1934 den haag

gehuwd Johannes van Woerkens geb 22-08-1903

overleden 25-09-1975

huwelijk den haag 17-03-1926

groet johanna

• Marianne

Hoi Johanna,

Hartelijk dank voor je reactie! En inderdaad haar overlijden was in 1934, was een typefoutje denk ik. Nee, alle foto's in de familie zijn tijdens de WO II verloren gegaan door een brand in de woning. Vandaar dat mijn hoop gevestigd is op de familie Keuzenkamp. Daar is verder nooit contact mee geweest door mijn grootvader, zijn tweede vrouw heeft er weleens om gevraagd volgens de overlevering, maar helemaal zeker ben ik daar niet van. Volgens mijn moeder is het laatste contact met de familie van haar moeder ergens in 1935 geweest, maar veel herinnert ze zich er niet meer van. Dus mijn hoop is echt gevestigd op degene die dit lezen.

groetjes en nogmaals bedankt.

Marianne

• Mary

Beste Marianna,

Ik kan me heel goed voorstellen, dat je moeder en jij naar foto's zoekt.

Probeer wat familieleden te traceren via persoonskaarten en overl. advertenties bij het Centraal Bureau voor Genealogie in Den Haag achter het Centraal Station.

Indien iemand na 1938 is overleden, kan je daar een persoonskaart en na 1994 een persoonslijst aanvragen.

Kan ook schriftelijk worden aangevraagd.

Zie hiervoor hun site:

www.cbg.nl

en aan de linkerzijde via collecties naar de kaarten met uitleg.

Misschien heeft een van de familieleden wel een overl. advertentie geplaatst met een adres?

Probeer elk spoor te achterhalen.

In het GA Den Haag aan het Spui kan je gezinskaarten t/m 1939 bekijken om zou een familiebeeld te vormen.

Heel veel succes met je speurtocht naar familieleden met als eind resultaat je beoogde foto's.

Vr. gr.

Mary

• Marianne

Hartelijk dank allemaal, voor de hulp en aanwijzingen. Het heeft nog geen resultaat gehad, ondanks mijn verwoede pogingen, maar ik geef niet op!

Nogmaals bedankt

Marianne