mijn schoonfamilie heeft een ongebruikelijke achternaam, vrijwel zeker uit Duitsland, wij zoeken informatie over onze geschiedenis, wie heeft informatie????
hoi poeki
ik ben wel reuze benieuwd over welke tak van de familie je het hebt, bij mijn weten zijn er twee takken namelijk degene die afstammen uit amsterdam en uit utrecht, mijn mankomt van de amsterdamse tak, heb je namen voor mij die ik kan plaatsen in de stamboom??
bedankt, helma
Poeki schreef:
>
> Ben je nu echt zo trots op die familie?? En dan bedoel ik dus
> een bepaalde tak met die achternaam.
>
> Er zijn er maar een paar waar ik mee in kontakt zou willen
> komen de rest is ***
> Alleen jammer dat ik geen kontakt heb met mijn 2 oudste neven
> daar ik niet weet waar deze wonen.
>
> Poeki
Hoi Poeki en Helma,
Mijn vader had 2 halfbroers met de zelfde voornamen en heten ook Koppelrath, maar ik heb geen idee waar zijn wonen, heb ze al ruim 25 jaar niet gezien of gesproken, hebben juliie misschien informatie voor mij, ik zelf woon nu in Den Haag en ben erg benieuwd of zij nog leven.
Helma je schrijft over het maken van een stamboom, kan jij me mischien wat meer vertellen over mijn achtergrond, ik weet namelijk helemaal niets van mijn familie.
Poeki heet jij ook Koppelrath of ben jij aangetrouwd aan de familie en kan jij me mischien ook wat meet informatie geven over de familie.
alvast bedankt
Tina
Dames,
Mijn grootmoeder, Elisabeth Maria Koppelrath was getrouwd met Petrus Augustinus Vermorken.
Elisabeth Maria is geboren op 24-07-1886 in Amsterdam en overleden op 01-09-1946 eveneens in Amsterdam. Dochter van Heinrich Koppelrath en Elisabeth Soethof. Elisabeth Maria had ook een broer Franciscus Florentius Koppelrath, geboren op 20-07-1882 in Amsterdam. Hij was getrouwd met Elisabeth Hamers, werkster en geboren in Arnhem op 12-05-1886. Zij hadden 5 kinderen. Verder was er nog een neef van mijn moeder, Heini Koppelrath. Deze woonde in Driebergen en had daar een eigen bedrijfje waar hij koperen potten veredelde o.i.d. Na het overlijden van zijn vrouw is hij vertrokken naar Duitsland, de omgeving van Gelsenkirchen.
Meer informatie heb ik niet. Ik zou ook graag nieuwe gegevens in mijn stamboom op willen nemen.helma schreef:
>
> hoi tina
> hierboven staat ons telefoonnummer, ikzelf kan je niet veel
> vertellen maar mijn man weet wel een en ander.
> groetjes, helma
hoi peter
mijn man is het kleinkind, zijn vader Willem is de zoon van Franciscus Florentius en Elisabeth Hamers. wj beschikken inmiddels over veel dokumenten van Lorenz Heinrich en Maria Soethof, wij hebben ook contact met het kleinkind van Heinri.
als je intresse hebt in documenten, cq exacte data's kan je hem bellen 06-12231777, misschien kunnen we gegevens uitwisselen, ik weet namelijk weinig van de kant van vermorken, het enige dat ik van hen heb is hun trouwakte.
ik hoop dat je snel belt.
helma
Heel heel toevallig heb ik het telefoonnummer van 1 van mijn 2 neven gekregen, van waarschijnlijk een oud colega van hem, het netnummer is 020.
Ik ben inmiddels ook achter het adres gekomen, ben benieuwd wat daar uit komt.
Helaas kan ik nu niet vertellen van wie ik het tel.nummer en adres in bezit heb aangezien ik begrepen heb dat mijn beide neven geen kontact meer hebben met hun familie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?