Aldfaer

• Renske91

Hallo, ik moet voor school aldfaer downloanden, maar het lukt me niet. Kan iemand me vertellen hoe dat moet?

Groetjes renske.

• Freddy B.

Beste lezer van dit bericht.

Mijn harde schijf is gereorganiseerd ivm het installeren van WIN XP. Eerst had ik 3 “schijven”: C. D en E, nu alleen nog C.

Aldfaer stond bij mij op de E-schijf (nu op C) en dat geeft wat problems.

De tekst-uitvoeren willen niet meer (grafische nog wel) en

Aldfaer kan mijn bijgeplaatste foto's niet meer vinden.(ze zijn er nog wel hoor ).

Wat ik ook gedaan heb bij Bestand > Instellingen> Materiaal, Overzichten e.d., ik krijg het niet voor elkaar.

Hoewel ik bij het Aldfaer forum ben aangemeld met gebruikersnaam en wachtwoord lukt het mij niet om contact te krijgen

met dit FORUM….

Ik heb de tip van Frans Witsche ook al even geprobeerd, haal bestand Aldfaer.cfg weg, maar dat hielp ook niet.

Alle stambomen waren verdwenen, dus die cfg. bestanden maar vlug weer terug gezet uit de prullemand !!!

Kan iemand mij helpen met A: Probleem van de tekst-uitvoeren en foto's ?

B: contact met Aldfaer Forum ?

Alvast bedankt voor de moeite.

• Freddy B.

Problemen met Aldfaer, foto's en tekstuitdraaien zijn inmiddels opgelost.

Tips gekregen van de Aldfaersite bezoekers. Allers nu O.K.

Met vr. gr. Fr.

• R de Bruin

Deze aanwijzing over de instellingen heeft mij enorm geholpen. De “kinderen ”van personen waren met de update 4 …. op 17-08-09 uit de rapportages verdwenen. N a opvolgen van de instellings gegevens was alles weer zoals et moest zijn.

Les voor iedereen, en zeker voor mijzelf, LEES DE GEBRUIKSAANWIJZING !!!!!!.

Groeten, M de Bruin

• Bep van Mourik-Vrijenhoek

Hallo,mijn vraag is of er nog iemand is die een boek van Aldfaer heeft hoe het werkt ,mijn Tante is al in boeken winkels geweest maar niemand heeft het meer Bep

• john

Hallo Bep,

vertel me jouw problemen, misschien kan ik je helpen.

Groetjes, John.

• Dranoel

Dat boek is te koop bij het CBG in 's Gravenhage.

zie ook www.cbg.nl

• Paul

Wanneer ik bijv een gezinsblad print verschijnt op de laatste regel altijd de herkomst van het dokument bijv file://C:\Users\Beheerder\….\Temp\1294064627\index.html.

Hoe kan ik voorkomen dat deze regel meegeprint wordt?

• Bep van Mourik Vrijenhoek

john Schreef:

——————————————————-

> Hallo Bep,

> vertel me jouw problemen, misschien kan ik je

> helpen.

> Groetjes, John.

Hallo John,ik heb een gedcom van PRO-GEN gemaakt maar kan hem niet open krijgen hij staat er wel in ik hoop dat U me kan helpen Groetjes Bep.

• Bep van Mourik Vrijenhoek

Dranoel Schreef:

——————————————————-

> Dat boek is te koop bij het CBG in 's Gravenhage.

>

> zie ook www.cbg.nl

Mijn dank ik zal er zeker naar gaan kijken Groetjes Bep.