blommers

• edwin

hallo ,

Ik en mijn pas gevonden halfzus zijn op zoek naar onze oma(en eventueel tante).

Haar naam is Antiona Hendrika Blommers geboren in 1912.Wij hebben vernomen dat zij nog leeft en ook onze tante Willemina.Onze oma was getrouwd met Maarten Wulfse in 1929.(HIj was geboren in 1905).We zitten met heel veel vragen over onze vader Johannes Wulfse.En ook willen wij onze oma en tante leren kennen.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

Mvg

Edwin wulfse

• Winnie

Edwin,

In de telefoongids kom ik 2 x de naam Wulfse tegen.

Misschien kunnen zij jullie verder helpen.

Succes

• -

Beste Edwin,

Is je oma soms geboren in Dordrecht?

• edwin

Winnie ,

Heel erg bedankt , maar die hebben geen info , met Wulfse zijn we al zolang aan het zoeken(zie Wulfse op de prikpagina) Daarom probeer ik het via Blommers kijken of er iemand reageert , maar bedankt voor de tip

Groeten Edwin

• edwin

Hallo,

Waarschijnlijk wel ,we zijn overal aan het zoeken(zie wulfse op prikpagina) Maar we weten dat ze nog leeft.

Van mijn moeder krijg ik niets te horen.

Mvg

edwin

• Marjan Wulfse

op deze site is ook wl wat info en foto's te zien ..!

http://wulfse.hyves.nl/

• Evert Smit

Edwin,

Op boven vermelde site staat zelfs een handgetekene stamboom, waarop jij waarschijnlijk ook vermeld wordt.

E.Smit

• Marjan Wulfse

Ja dat klopt evert, edwin en ik speuren samen naar familie , wij zijn allebei van dezelfde vader (johannes wulfse).

Weet jij meschien niet meer over deze familie?

• edwin

Evert , Dat klopt mijn vriendin nancy staat ook gelogt op die site en marjan is mijn halfzus

Groeten Edwin

• Evert Smit

Vraag van je opa en vader de persoonskaart aan daar staan misschien gegevens op waar je iets verder mee komt.

Op te vragen bij www.cbg.nl (niet kosteloos)

E.Smit