Ouders Hermen van Eldik gezocht

• Nico

Ik ben op zoek naar de ouders (en eventueel verder terug) van Hermen van Eldik, hij is gedoopt 14 sept, 1760 en overl. 1 febr. 1810, beide in Opheusden. Hij trouwde op 6 apr. 1783 in Opheusden met Marritje van Binsbergen, zij is gedoopt 29 jam. 1759 en overleden 18 juli 1827 beide in Opheusden. Hun kinderen Aalbert, Jan, Hendrik en Neeltje zijn mij bekend.

Van Marritje heb ik haar ouders wel.

Wie oh wie kan mij verder helpen.

Ik ben in blijde afwachting. Grtzz Nico

• margreet

Hoi,

Staan zijn ouders niet in dat doopboek in 1760? Dat zou wel heel apart zijn.

Mogen wij daarnaast haar ouders ook weten - dan kunnen we zien of zij dan wel hij mogelijk een moeder Neeltje had.

mvg margreet

• Nico

Hallo Margreet. De gegevens die ik heb heb ik vanuit een stamboom op internet.

De ouders van Marritje van Binsbergen zijn: Geurt van Binsbergen ged. 11-12-1701 te Randwijk X Margrieta Johanna Sofia van Luenen ged. 27-02-1707 te Hien.

Zij zijn gehuwd 22-04-1735 te Dodewaard.

Grtzz. Nico

• Nico

Sorry, In het eerdere bericht staat een foutje. Geurt van Binsbergen is voor de 2e keer gehuwd met Jantje Specht en uit dit 2e huwelijk is Marritje geboren. ( dus niet uit het 1e huwelijk) Verdere gegevens van Jantje Specht ontbreken mij, ook hun trouwdatum.

Grtzz. Nico

• Nico

De ouders van Hermen van Eldik zijn “Albert Hermense van Eldik x Neeltje van Manen.”

Verdere gegevens ontbreken

• margreet

Hoi,

er landde zonet een postduif met dat bericht onder zijn poot?

Heerlijk altijd, die mensen die dan hop met een naam aan komen.

… stond ergens op het internet ….

Iedereen die er belang bij heeft wil het graag met eigen ogen lezen. Dus waar je iets las of vond is erg belangrijk om erbij te vermelden.

De meeste sites hebben een maker die je kunt mailen hoe hij/zij aan zijn/haar gegevens komt.

mvg margreet

• Nico

Sorry hoor Margeet, Ik zal het niet meer doen. Heb je de postduif wel eten gegeven? De Eldik Parenteel heb ik gevonden (en nog veel meer) op:

http://wc.rootsweb.ancestry.com/cgi-bin/igm.cgi?op=GET&db=rawboots&id=I4283

Genealogische groet,

Nico