Beste Mensen,

Wie kan mij verder helpen met de link van Geel Belgie naar Dongen Nbr.

3. Leonardus CAERS X Joanna WERVERS

Kinderen:

1.1 Guilielmus Wilhelmus CAERS ° < 1570 als zoon van Leonardus CAERS en Joanna WERVERS X < 1600 met Elisabetha VAN DONINCK

Kinderen

3.1.1 Dimphna CAERS ° GEEL op 13/09/1601 als dochter van Guilielmus CAERS en Elisabetha VAN DONINCK, doopheffers Leonardus WERVERS en Maria VAN DONINCK.

* Opmerking: Leonardus WERVERS, doopheffer van Dimphna, is voor 99 % de vader van Joanna WERWERS, waardoor het vrijwel zeker is dat Guilielmus – Wilhelmus de zoon is van Leonardus CAERS en Joanna WERVERS

25.3.4 Joannes KAERS ° GEEL op 12/02/1612 zoon van Gregorius en Dimphna TRUYTS, doopheffers Leonardus WERVERS en Joanna WIJNANTS

In de naam Wervers ben ik zeer geintersseerd, zover ik hen kunnen nagaan komt de naam Wervers voor het eerst voor omtreeks 1642 voor in Dongen .

In 1662 krijgen Adrieaan Niclaessen en Hillegonda Driessen een kind genaamd Maryn.

De voornaam Joanna en de achternaam Wijnants komen wel voor bij de famielenaam Wervers.

De naam Leonardus bevreemd mij echtet, die komt in de hele geschiedenis van de Wervers(wellicht Ververs?) niet voor,.

Als u meer informatie heeft over deze Leonardus en in het bijzonder over de familienaam Wervers zou ik dat graag van u vernemen.

Wellicht kan Schepenakten in het Stedelijk archief van de stad Geel uitkomst bieden maar helaas is dat voor mij niet naast de deur.

Met vriedenlijke groet,

Leo Verschuur