Aldfear

• Riet

Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent??

-=-=-=

Vereist versienummer van Aldfaer niet gevonden in bibliotheekbestand Basis. Controleer plaats en versienummer van dit bibliotheekbestand.

Basis: Versie 1.83

-=-=-=

Mijn kleinkinderen proberen mij te helpen,maar zijn niet op de hoogte van de nederlandse taal, hun moedertaal is engels.

Wie kan mij helpen.

Bij voorbaat dank,

Riet

• johnny 1947

Hoi Riet,

Hoe kom je aan deze gegevens??

Normaal als je gaat naar www.aldfaer.nl dan kun je gewoon downloaden en dan moet het werken.

Ik heb nog nooit hiervan gehoord.

Groetjes Johnny

• Riet

-download huidige versie van Aldfear, after dat gedaan te hebben raakte ik al mijn gegevens kwijt, mijn kleinzoon kon alle namen weer terug krijgen, maar als ik op overzichten / standaard tekstrapporten

click dan krijg ik te zien -/-

-/- Vereist versienummer van Aldfaer niet gevonden in bibliotheekbestand Basis. Controleer plaats en versienummer van dit bibliotheekbestand.

Basis: Versie 1.83

Ik heb zelf geen verstand van de CP.

gr, Riet

• johnny 1947

Heb je ooit een veiligheidskopie gemaakt of een gedcom???

Dan kun je het zo terugzetten en dan is alles weer compleet.

Mocht dat niet lukken kun je proberen om je computer te resetten naar een versie voor dat je aldfaer gedaan hebt.

Als volgt.

ga naar start

kies configuratiescherm

kies prestaties en onderhoud

kies systeemherstel

kies de datum dat je aldfaer nieuw hebt gemaakt.

Dan moet het weer in orde zijn.

Groetjes Johnny

• Riet

Hi John,

Ik zal wachten tot mijn kleinzoon komt.

Hartelijk bedankt voor de moeite.

Riet

• Hermann

Hallo,

Ik heb dit ook als ik een overzicht op roep.

Dit heb ik pas sinds ik de nieuwste versie heb binnen gehaald en met een gedcom heb geladen.

• meta

Je kan via het forum van aldfaer andwoord krijgen op je vraag je gaat via help in aldfaer naar het forum,doe ik altijd en binnen een mum van tijd heb je je vraag beandwoord

gr meta

• Riet

Bedankt, zal ik doen.

Riet