Beusekom

• Hannie van Beusekom

3Wilhelmus Jan Hubert van Beusekom is geboren op zaterdag 3 februari 1855 in Hilvarenbeek, zoon van Antonie Petrus van Beusekom en Joanna Jacoba Sara jonkvrouw Bowier. Wilhelmus trouwde, 25 jaar oud, op woensdag 2 februari 1881 in Kampen met Cornélie Henriette jonkvrouw Serraris, ongeveer 23 jaar oud. Cornélie is geboren omstreeks 1858 in Breda, dochter van Paulus Adrianus jonkheer Serraris en Anna Christina Helena Visser.

Kinderen van Wilhelmus en Cornélie:

1 Cornelie Henriette Antonia Petronella van Beusekom. Cornelie is overleden op woensdag 28 december 1949 in Den Haag .

2 Paulus Adrianus Hubert van Beusekom, geboren omstreeks 1881 in Rotterdam. Volgt 4.

3 Antonie Petrus Hubert van Beusekom, geboren omstreeks 1889 in Rotterdam. Volgt 5.

Ik weet dat deze familie 5 kinderen had maar ik kan ze niet vinden. Wie weet meer. Bij voorbaat hartelijk dank/

Hannie van Beusekom

• aster

Hannie

Volgens de digitale stamboom Rotterdam zijn er twee kinderen geboren te Rotterdam:

Antoni Petrus Hubert van Beusekom, geboren op 06-03-1889 te Rotterdam (geb.akte 1889/1326)

Opmerking: akte nr. 1326; achternaam Beusekom is veranderd in Hubert van Beusekom op 12-09-1890

Paulus Adrianus Hubert van Beusekom, geboren op 11-09-1890 te Rotterdam (geb.akte 1890/4772)

Paulus Adrianus is dus niet geboren omstreeks 1881 te Rotterdam maar op 11-09-1890 te Rotterdam.

De andere kinderen zijn vermoedelijk niet geboren in Rotterdam.

Onder de achternaam Hubert van Beusekom ook nog op genlias:

Joanna Jacoba Sara Hubert van Beusekom, gehuwd op 26-07-1916 te Hilvarenbeek met Hendrik Brekelbach van der Spre

• hannie van beusekom

Hallo Aster

Hartelijk dank voor Uw hulp.

Mijn website =

http://www.xs4all.nl/~hannie73/