Op zoek naar de familie Ket was de titel van een homepage, helaas niet meer beschikbaar. Ik ben ook op zoek naar de familie KET en wij kunnen elkaar misschien helpen. reageer dus snel op deze oproep, groet marianne
- (5) Mijn over overgrootvader, Jan Ket, geboren te St. Annaparochie, gemeente Het Bildt, is op 36-jarige leeftijd getrouwd op 07-07-1904 in Manaldumadeel met Janke Jans Walstra die toen 25 jaar oud was en geboren is te Bergum, gemeente Tietjerksteradeel.
Kregen 4 kinderen waaronder (10)
- (ouders van 5) De vader van de bruidegom heette Douwe Ket en zijn moeder was Sara Kuiken.
- (ouders van 6) De vader van de bruid was Jan Kornelis Walstra en haar moeder heette Baukje Meintes Sixma.
- (10) Mijn Opa Jan Ket, is geboren op 14 januari 1914 waarschijnlijk te Leeuwarden.
- Hij had één broer Douwe en twee zusters, te weten Boukje en Sara.
- (20) Oma Emma Ket-Plonka is geboren op 02 januari 1912 te Helbra (bij Eisleben) in Duitsland.
- Zij had twee broers, te weten Albert (gesneuveld in Rusland in maart 1942) en Paul die gewoond heeft in (Oost)-Duitsland in het plaatsje Neuhaus a/d Elbe (tegenoverHitzacker) en twee zussen, te weten Liese die getrouwd was met ene Kock en Traute die getrouwd was met Peter Hülstrunck.
- Liese had meerdere kinderen waarvan er één Emmie Kock heet.
- ( mijn ) Opa (10) en oma (20) Ket zijn getrouwd in Den Helder op 27 december 1935.
- De moeder van Oma Ket heette Valeska Kubus, geboren op 04 september 1889 te helbra en overleden op 12 mei 1927 te Hamborn en haar vader Albert Plonka is geboren in april 1886 en overleden op 24 november 1933 te Hamborn.
(10) en (20) hebben 3 kinderen gekregen,
1ste Bernard Leopold Jan (Ben) Ket geboren in Aalten 12-03-1943 of 1942 woont nu in Nieuwegein.
Gehuwd met Wilhelmina Maria van Leeuwen, geboren 22-04-1945
Kregen 3 kinderen
Michel Ket 29-03-1964 dat ben ik
Regine Ket 31-12-1966 getrouwd met Adri de Visser
Astrid Ket 02-10-1969 getrouwd met Leo ……
2de huwelijk met Ria van Vliet geboren 23-04-19??
Kregen 1 kind
Ellen Ket geboren 09-04-1980 woont in Almere
2de Fred Ket geboren ?? en woont in Amersfoort / Hoogland
Gehuwd met ??
Kregen 2 kinderen
3de Adrie Ket geboren ??? en woont in Soesterberg
Gehuwd met ??
Kregen 2 kinderen
Zie ook; http://members.upc.nl/r.kramer75/parenteel%20Ket/Ket.htm#p237
http://stamboom-ket.hyves.nl/
To: ‘B.L.J. Ket’
Sent: Wednesday, September 03, 2008 10:36 PM
Subject: stamboom Fam. Ket
Deze gegevens komen van; http://www.genlias.nl/pls/gls03/home?cid=OE40aqvvLIxGrkIWbFjm3z8EK&cmd=deta…
Dag Michel
Hartelijk dank voor deze aanvullingen. Ik ben er héél erg blij mee.
Als aanvulling op de websites wil ik ook nog mijn website onder je aandacht brengen, dat is: www.stamboomket.nl
Waar bijna alle “Ketten” in Nederland zijn samengebracht. Voor mijn site ben ik ook nog op zoek naar foto's e.d.
Je kunt me bereiken op vanbeekmp@gmail.com
En heb je vragen? Stel ze gerust!
Ik hoop nog wat van je te horen
Marianne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?