info Willebrordus van der Putten

• patricia van der Putten

Hallo,

Wie kan mij helpen aan info over Willebrordus van der Putten, geb. 2-6-1880 te Oss, huwt op 6-11-1903 te Oss met M.v.Ballegooij.

Zij zijn verhuisd rond 1910 naar Speldorf Duitsland, weer terug gekomen in Nederland rond 1914 naar Amersfoort, rond 1915 naar Middelburg verhuisd..

en daar ben ik het spoor van Willebrordus van der Putten kwijtgeraakt…

Wie o wie weet meer.

Waarschijnlijk is hij voor/in 1948 overleden want toen is Maria v.Ballegooij hertrouwd.

Ik ben niet op zoek naar van Ballegooij (!)

Alvast hartelijk dank :)

Patricia van der Putten

• Mary van der Putten

Hoi Patricia,

Ik ben na de dood van mijn vader onze stamboom gaan uitzoeken, en ben terug

tot

1700 hierbij zit de Willibrordus van der Putten die jij zoekt.

Hij woonde destijds in Oss Heischeutstraat 10/ visserstraat 1

hij huwde op 06-11-1903 met Maria van Ballegooy.

Ik heb 5 kinderen waarvan 2 in Oss geboren Henriette Maria geb: 22-11-1904 en

overleden: 24-04-1971 Bonventura Theodorus geb: 11-02-1907 overleden 05-11-1985.

Antonia Wilhelmina geb: te Speldorf 18-01-1910

Johannes Marinus geb: te Amersfoort 02-01-1914

Francisca geb: te Middelburg 30-03-1916.

Ik heb ook zijn voorouders, misschien kunnen wij elkaar verder helpen.

Groetjes Mary van der Putten

• patricia van der Putten

Hoi Mary,

Alvast heel hartelijk dank voor je berichtje!

Ik heb inmiddels zijn overlijdensdatum ook gevonden 5-11-1947 te Oss.

Die laatste twee kinderen die je opnoemt, Johannes Marinus (overl.11-10-1990 te Tiel) en Francisca (overl. 17-4-1973 te Woerden) zijn geen echte van der Puttens, maar zijn van een andere man.

Maria v.Ballegooij heeft 3 echte kinderen bij van der Putten en nog 5 met Marcelus Josephus Vos.

Die dragen wel de naam van der Putten omdat oma niet gescheiden is van Willebrordus.

Dus pas na het overlijden van Willebrordus zijn mijn opa en oma getrouwd (op 14-9-1948 te Woerden) met als bruidsmeisje hun kleindochter :)

Is het handig als ik je mijn e-mail adres geef? Eh, kan dat via dit forum?? Of krijg ik dan enge spam enzo :P Ik hoor het wel :)

Groetjes en nogmaals hartelijk bedankt!! :)

Patricia van der Putten

• Mary van der Putten

hoi Patricia,

Sorry ik zag vandaag pas je antwoord, ik dacht dat het via mijn e-mail zou komen.

Reageer maar via mijn E.mail adres, dan kan ik je verder helpen met je Opa's voorouders.

bedankt en groetjes van Mary,

m_putten@hotmail.com

• Walter van der Putten

Hallo Patricia,

Google levert soms leuke vindplaatsen!!

Ik heb met belangstelling je vraag en de reacties van een nicht van me gelezen.

Boeiend vind ik, geboren en getogen Tielenaar, dat er van oudsher 2 families van der Putten in tiel woonden. Mijn vader Johannus Waltherus geboren te Oss in 1930, overleden in Tiel 1985 en nog een familie waarvan ik dacht dat de roepnaam Harry was. Ik heb contact met Remco (zijn kleinzoon?).

Heb je voor mij wat info over deze “niet echte” van der Putten in Tiel?

Je kunt me het best mailen via wvdrputten@hetnet.nl

Bedankt!!

En groeten uit Tiel,

Walter