Hey Marita, wat leuk dat je reageert. Ik weet niet hoe het met mijn Moeder is, ik kom al 22 jaar niet meer bij de familie. Ik woon al geruime tijd in Staphorst, ben getrouwd met Ben we hebben drie dochters, Miranda is getrouwd met Erik en heeft 2 jongens Lars en Niels. Dan de tweeling Roos en Maaike, Roos is getrouwd met Peter en heeft ook twee kinderen, Sterre en Storm, die is 8 weken. Maaike is getrouwd met Eric en heeft ook twee kinderen, Lotte en Stijn. We hebben dus geen kinderen meer thuis wonen. Jij hebt 1 zoon als ik het goed heb, Robin?. Jullie hebben vroeger toch vaak bij Opa en Oma gelogeerd in de vakantie, Stig-Ärne, ik weet niet of ik zijn naam goed heb geschreven, heeft ook een keer bij ons thuis gelogeerd. Ik heb wel met jou samen en met Annie van Ome Herman op de zolder bij Oma en Opa geslapen. Mooi dat het met je Papa goed gaat. Je moet Moeder is ook niet erg oud geworden, mijn Papa is maar 56 jaar geworden, van zijn ziekte en overlijden heb ik heel veel verdriet gehad. Mijn ouders waren al gescheiden toen hij ziek werd, longkanker en een hersentumor zijn hem fataal geworden. Ik heb zo'n beetje de gang van het leven hier verteld. Ik hoop nog wat van je te horen. Doe de lieve groeten aan je Papa en je Broer en de rest van je Familie die ik niet ken. Lieve groeten, Thea.