GeneaNet

• F. de Gooijer

Dag lezers,

Kort geleden heb ik een stamboom opgemaakt via GeneaNet. Daarbij heb ik ook een aantal foto's geplaatst. Alleen wanneer ik intik:

http://www.geneanet.org/arbre/arbre.php vind ik mijn gegevens terug.

Ik meende dat het mogelijk was om bij google te kunnen zoeken met :

' geneanet- de Gooijer - stamboom'.

Het is ook niet mogelijk om direct contact te leggen met geneanet.

WIE KAN MIJ HELPEN MET EEN ADVIES?

Met vriendelijke groeten,

Frans J .J. de Gooijer

• Johanna

Hallo Frans,

Als je gewoon naar de site Geneanet gaat. www.geneanet.org

Ga daarna naar “Hulp” dan naar “Forums”.

Bovenaan vind je dan “Gebruik Geneanet”

Leg daar je probleem voor en het lijkt me dat er wel iemand je kan helpen .

Succes ermee en groet,Johanna.

• F. de Gooijer

Dag Johanna,

Hartelijk bedankt voor het advies.

Met hartelijke groeten,

Frans

• B.Corveleijn

Geachte lezer,

ook ik heb mijn problemen met Geneanet.

Allereerst wil ik al een hele tijd opzeggen, maar helaas een adres is nergens te vinden.Ik heb in het verleden op goed vertrouwen mijn hele stamboom aan u doorgestuurd. Hierbij is uitdrukkelijk vermeld, deze niet te publiceren. Ik wilde alleen wat mij ook aangeboden werd een ordening in de gegevens.

Tot mijn verbazing zag ik iedere maand alleen familie van mij op het scherm er stond ook nog bij, dat een kaartje sturen wel leuk was. Echter velen zijn gestorven en kunnen het kaartje helaas niet meer lezen. Echter de familie kreeg deze kaarten doorgestuurd.

U begrijpt misschien dat ik bij deze familie niet meer aan hoeft te komen. Ze eiste, dat alle gegevens betreffende hun familie zou worden gewist. Ik heb dit medegedeeld aan Geneanet. Helaas geeft u ook hier geen gehoor aan gegeven. Ik verzoek u nogmaals mijn lidmaatschap te beeindigen en ook al mijn gegevens te wissen.

Ik hoop dat deze mail wel beantwoord wordt en dat u mij, heel spoedig dit mededeeld.

Vriendelijke groeten,

B.Corveleijn.F. de Gooijer schreef:

>

> Dag lezers,

> Kort geleden heb ik een stamboom opgemaakt via GeneaNet.

> Daarbij heb ik ook een aantal foto's geplaatst. Alleen

> wanneer ik intik:

> http://www.geneanet.org/arbre/arbre.php vind ik mijn

> gegevens terug.

> Ik meende dat het mogelijk was om bij google te kunnen zoeken

> met :

> ‘ geneanet- de Gooijer - stamboom’.

> Het is ook niet mogelijk om direct contact te leggen met

> geneanet.

>

> WIE KAN MIJ HELPEN MET EEN ADVIES?

>

> Met vriendelijke groeten,

> Frans J .J. de Gooijer

• L ter Horst

Halle meneer B Corveleijn,

U kunt proberen een nieuwe gedcom stamboom naar geneanet te uploaden met dezelfde filenaam, waarin echter alleen Uw naam vermeld staat.

U heeft daarmee niet Uw abonnement vernietigd, maar wel de informatie sterk verkort !

groetjes,

L ter Horst

• ferre tignol

Sinds enige tijd ben ik ook aangesloten bij Geneanet. Heb mij ook Bevoorrecht Lid gemaakt, maar daar stopt het bij.

Wie kan mij uitleggen Hoe en Waar ik wat moet aanklikken of opzoeken om daarvan te kunnen genieten als “LID” ?

Dank bij voorbaat.

Ferre Tignol

• Dranoel9

Of je moet je eigen site maken met genealogische gegevens

en zeker niet publiceren op andersmans site; het voordeel is dat je ALLES*) in eigen hand hebt (commerciele sites kijken niet naar persoonlijke wensen, hoe aardig men ook is . . .)

*) tevens moet je rekening houden met privacy regels, en die kun je op je eigen site ZELF beheren.

• pieter van kralingen

Sind enige tijd gebruik ik Geneanet.

Wat ik een probleem vind, is het contact met Geneanet.

Tijdens vakantie's heb ik geen gelegenheid om te reageren op gezonden berichten. Na de vakantie periode kan je dan NIET MEER de betreffende berichten openen.

Heeft hier iemand ook ervaring mee?

Hartelijke groet

Pieter