Niedek en van dam

• Kees

Hallo Medegenealogen

Wie kan me vertellen wie de ouders zijn van Jan van Niedek en Ingetje van Dam waar geboren waar gehuwd waar overleden.

Heb wel kinderen van ze maar van hun kan ik niks vinden wie help mij hier mee verder.

Overledene Doodgeboren kind van Niedek Geslacht: V Overlijdensdatum: 25-09-1854 Leeftijd: 0 Overlijdensplaats: Kralingen Vader Jan van Niedek Moeder Ingetje van Dam

Alvast bedankt Kees

• Dranoel

Kees,

van de gegevens die jij hebt van die kinderen staat toch wel de geboorteplaats en in die geboorteplaats is ook een bevolkingsregister.

In die bevolkingsregister staat de laatste woonplaats vanwaar de bewoners komen; en op die manier kun je weer verder

• Kees

Hoi Dranoel

Bedankt voor je reaktie,het gaat er mij om waar zijn ze getrouwd.

Hun kinderen zijn in Kralingen gebleven,ik zou dus naar Rotterdam moeten

om in het archief te zoeken,maar helaas gaat dat de komende tijd niet lukken daar ik met een heup blesere zit.Dus de vraag is zou er iemand zou vriendelijk willen zijn om voor mij daar te kijken.

Vriendelijke groeten.

Kees

• peet

hallo kees ik ben ook op zoek naar verdere gegevens van jan van niedek en ingetje van dam daar zij direkte voor ouders van mij zijn je kan contact met mij opnemen via beertjetroetel@hotmail.com of via het stamboomforum

gr peet