Kwartierstaten Persoon/ Bosman /van Hattem/ van den Ende

• Nathalie Persoon

Hallo!

Ik ben op zoek naar de voorouders en verdere gegevens van bovenstaande achternamen. De oudste personen in mijn stamboom zijn op dit moment:

Claes Maertensz Persoon, voor 1500, Haagambacht. Verdere info en data ontbreekt.

Theunis Bosman geboren 21-08-1701 in Lunteren. Ouders zijn: Jan Beernssen Bosman (Barnevelt) en Lijsbertjen Aria Scherpenzeel (verdere data onbekend)

David Jorisz van den Ende) 1657 Den Haag getrouwd met Pleuntje Jansdr van Wouw. (verdere info ontbreekt)

Aart Wouterse van Hattem (alias Verkerck) geboren te Trigt, 1645. Vader heet Wouter van Hattem. (verdere info ontbreekt)

Ik hoop dat iemand meer info voor mij heeft!!

Mvg Nathalie Persoon

• Everardus

Nathalie,

Ik weet dat David afkomstig is van Rotterdam en dat er een Joris in Rotterdam is gehuwd. Stond er bij de huw. inschrijving te Den Haag dat David geboren is in Rottredam of heb je de akte niet zelf gezien?

Zie voor Joris:

http://www.gemeentearchief.rotterdam.nl/content/index.php?option=com_wrapper&Itemid=57

Gr.

Everardus

• Nathalie Persoon

Hallo Everardus

bedankt voor de informatie! Helaas heb ik de geboorte akte niet zelf gezien, maar wat ik weet is dat David in Den Haag geboren is….

Zijn vader heet wel Joris……

Verder is er in ieder geval geen David die in Rotterdam geboren is rond de tijd dat “mijn” David geboren zou moeten zijn…..

Maar evengoed bedankt!!

Mvg Nathalie