familie klomp

• thea volken-klomp

ik zoek kleinkinderen van Berthus Klomp en Femmigje Zandbergen, in verband onderzoek stamboom.

• Johanna

Hallo Thea,

Over welke tijd spreek je en welke regio.??

vr.gr.,Johanna

• thea volken-klomp

Hallo Johanna, ik krijg de mail steeds retour. Het gaat om kleinkinderen van in 1912 getrouwde opa berthus klomp en oma femmigje zandbergen.

de familie is afkomstig uit de regio nijeveen-sint jansklooster en zwartsluis.Groetjes, Thea Volken-Klomp.

• Tukkergirl

Hallo Naamgenoot…..

Het huwelijk komt uit Wanneperveen.

Misschien kun je de vraag stellen op het forum van Historisch Overijssel centrum

HCO….

Suczeven… Thea Almelo

• anneke

Hoi Thea ik ken er in ieder geval 1 laat mij even weten of je meer wilt weten en hoe en waarom. Groetjes Anneke

• rinaldo

hoi thea alles goed met jullie?

weet je moeder dat dan niet ? tante geertje

• thea volken-klomp

Hoi Rinaldo, ik kom al ruim twintig jaar niet meer bij haar en woon ook al meer dan twintig jaar in Staphorst en met veel plezier. Groetjes, Thea.rinaldo schreef:

>

> hoi thea alles goed met jullie?

>

> weet je moeder dat dan niet ? tante geertje

• Marcella

Hey Thea,

Kan je helaas niet verder helpen, jij weet er meer van dan mij. Maar ben je al wat meer opgeschoten dan?

Pa had toch een hele stamboom laten maken?

Die hebben jullie vast wel gekregen destijds?!

Groetjes Marcella

• Marcella

Thea, kijk hier eens op deze website. Heb al eerder contact gehad via Jurrie Zandbergen om wat dingen aan te passen, niet alles klopte destijds. Ik moet zeggen dat er eerder veel meer bijstond, misschien moet je eens verder zoeken op onderstaande site??

http://www.infozandbergen.nl/phpGedView/family.php?famid=F1093

• Marije Bosman

Hoi,

Ik heb geen idee of ik een kleinkind ben, maar ik ben op zoek naar de familie van mijn moeder. Zij heet Coby Klomp en is geboren in Zwolle als A.J. Klomp en trouwde met GKCJ Bosman . Zij kreeg 3 kinderen en brak het contact met haar familie. Ik heb begrepen adt haar vader is overleden. Zij moet meerdere broers en zussen hebben. Mijn vader is helaas overleden en kan geen informatie meer geven. Mijn moeder werkte vroeger op een advocatenkantoor (assistent) toen zij thuis woonde.

Hopenlijk hebben wij een link.

Tot horens,

Groetjes Marije Bosman (geboren in Raalte)