familie klomp

• volken@telfort.nl

Naar ik zover weet ben je geen familie van de Klompjes uit Wanneperveen. Veel succes verder met je zoektocht. Groetjes Thea-Volken-Klomp.

• volken@telfort.nl

Hallo, een tijdje terug vroeg je informatie over verwantschap met de tak Klomp waar ik van af stam, ik vraag mij af of je inmiddels al verder gekomen bent. Zo niet, wil ik nog wel eens voor je zoeken. Ik hoor het nog wel van je, groetjes Thea Volken-Klomp.

• Michael Klomp

Hallo Marije

Ik ken de naam Coby Klomp. Zij is een zus van mijn vader Jacob Klomp. Het klopt inderdaad dat zij meerdere zussen heeft in totaal 5 en dus 2 broers. Coby heeft al vroeg het contact met de familie verbroken. Ik heb haar dus als tante nooit gekend. Het zou er dan op neer komen dat je een nicht van mij bent. Leuk om te weten. Als je meer informatie wil kun je via de mail contact met me opnemen.

groet,

Michael

• anneke

Goede morgen

U zoekt kinderen van Bertus klomp en femmigje Santbergen

Ik denk dat daar niet veel kinderen meer van leven bij mij in de buurt woont een kleinzoon die misschien wel wat meer weet.

Wil je wat meer weten dan kan ik hem dat vragen.Ik hoop wat te horen. Mijn opa was Jan klomp met Annigje Wildeboer.

Vriendelijke groetjes Anneke koppers