Hallo.
Ik zie dat ik in een oud forum binnenstap. Kan je helaas ook niet helpen met jou vragen.
Maar misschien kun/wil je mij helpen. Ook al vraag ik het dan voor iemand anders.
Oudejaarsavond heb ik met iemand zitten chatten. Hij vertelde over zijn jeugd liefde.
Hij kende haar uit de voormalige woonplaats Hattem. Of ze daar geboren was, wist hij niet.
Hij had al eens een oproep geplaatst op Marktplaats. Hij had toen van een ver familie lid te horen gekregen dat ze overleden was.
Die persoon die reageerde kon hem niet verder helpen met haar overige familieleden. Overlijdens datum of begraafplaats.
Dit is alles wat ik aan gegevens heb:
Reina Zwiers
zou nu ongeveer 52 jaar zijn (gezien zijn leeftijd)
geboren misschien in Hattem
Verder noemde hij nog de plaats Overschild
in 1977 had hij haar voor het laatste gezien.
Ik hoop dat iemand iets weet. Ik gun het die man zo enorm om afscheid te kunnen nemen van zijn jeugdliefde., want dat is wat hij graag wil. Toen hij hoorde dat Overschild in haar leven was gekomen is hij er zelfs naar toe gereden in de hoop iets te ontdekken op de begraafplaats. Ik zelf heb er geen weet van dat jeugdliefdes zo diep kunnen zitten.
Ik was daar door zo geroerd dat ik hem heb aangeboden om te zoeken.
Inmiddels ben ik er achter dat het zoeken is naar een speld in de beroemde hooiberg.
Maar wie weet!!!!!!!!!!!!!!!!
WIe helpt.
Vriendelijke Groet.