Op zoek naar familie van Arthur Sluyter

• Liesbeth

Johannes Theodurus Willem Turksema geboren 26 mei 1958 te Bussum is als Arthur Sluyter geboren omstreeks 1960 of later. Zijn eerste jaren heeft hij in een pleegezin verbleven. Daarna is hij omstreeks zijn zevende jaar vanuit een weeshuis verhuisd naar zijn biologische vader, Andries Turksema (geboren te Roden op 3 april 1933) en aangetrouwde vrouw.

Ik zoek voor deze man, nu genaamd John Turksema geboren als Arthur Sluyter zijn biologische familie, met name zijn moeder waarvan wij niet weten of zij nog in leven is.

Wie kan ons meer vertellen over deze familie, met name de moeder?

• E.L.Smit

De man kan toch zelf zijn geb. akte of uittreksel tegen betaling opvragen bij de gemeente Bussum, dan zal de naam van zijn moeder daar op moeten staan.

E.L.Smit

• E.L.Smit

Johannes Theodurus Willem Turksema geboren 26 mei 1958 te Bussum is als Arthur Sluyter geboren omstreeks 1960 of later

Bij nader inzien, is het bovenstaande voor mij niet duidelijk, dit zou om dezelfde persoon gaan met een exacte geb. datun en een ca geb. datum.

Wat zie ik fout, of wat is de oplossing van dit raadsel?

E.L.Smit

• Johnny

Liesbeth

Je zegt:

Hij is geboren als: Johannes Theodurus Willem Turksema op 26 mei 1958 te Bussum

Daarna is hij geboren als: Arthur Sluyter geboren omstreeks 1960.

Als dit nu gebeurd zou zijn in 1500 of zo dan kan ik me daar een voorstelling bij geven.

Maar pas 50 jaar geleden gaat dit verhaal bij mij niet op.

Totaal verschillende voornamen????

Het zullen wel broers of neven of zo van elkaar zijn. Maar niet 1 persoon.

Laat deze man zijn geboorte akte eens opvragen en goed nalezen.

In zijn geboorteakte staat zijn moeder vermeld.

Ga dan na of deze mevrouw nog leeft. (telefoonboek en opbellen)

Dit is beter dan hier op het forum te vragen of iemand daar meer over weet.

Vriendelijke groet,

Johnny