baron von staudt

• Brigitte Verkuijl

Wie kan me helpen om hier meer info over te zoeken? Het is van mijn opa's adelijke kant. Ook is er een link met fam. von Nagel. Mijn opa heette Alebert Haverkamp. De naam is verloren gegaan omdat het geld is opgemaakt door de baron en barones, en daardoor de titel verloren. Er moet iets zijn wat gaat tot 1600 volgens mijn moeder. Een familielid had dat ooit uitgezocht, hij kwam uit limburg of brabant. De familie stamt ergens vd Lurelei uit Dtsl af. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Zo op google kom ik niet ver.

• Johnny

Jeetje komt deze man hier ook al op??

Hij vraagt steeds naar baronnen die waarschijnlijk nooit in zijn stamboom voorkomen of zelf misschien nooit bestaan hebben.

Mensen laat je niet bedriegen.

Vr gr Johnny

• Murielle mv Jordan

Mag ik even vragen waar dit op slaat???? Dit is verre familie van ons en ben aan het uitzoeken tot hoever het terug te vinden is. Jee zeg dat ik als een nepper word afgeschilderd:? Ben blij dat het op het bord waar ik moderator ben vriendelijker aan toe gaat!

• Muriëlle mv Jordan en Loïs

Daarbij ik ben geen man, als je de naam goed leest weet je wel beter.

• karin

Vertel maar eens wat je precies weet Murielle, ik weet heel veel over de familie Staudt. Is Albert haverkamp overleden in 1942 en heette zijn vrouw Trijntje?

groetjes karin

• Brigitte Verkuijl

Mijn opa heet Albert Haverkamp (=vader van mijn moeder) Hij heeft uit zijn huwelijk 2 zoons Alfons en Joop en een dochter Trijntje Hendrika gekregen. TH is mijn moeder. Volgens mijn moeder heeft er ooit een familielid deze stamboom ver uitgezocht. Maar ik kan niks vinden en weet niet goed waar ik moet zoeken.

Albert is overleden in zh te Enschede in 1987. Hij is geloof ik geboren in Boekelo, hij was trouwens jachtopziener. Hij was geloof ik in 1903 of 1904 geboren

Ik wil graag de stamboom terug zoeken, omdat mijn moeder zei dat we ver van adel afstammen. Ik vind dit interressant en wil graag meer weten. Ze had het over baron von Staudt en (geloof ik ook een baron) von Nagel. Mijn moeder kon het trouwboekje niet vinden daar staan exacte data in en plaatsen van geboorte en namen.

Wat ik weet is dat die baron en zijn vrouw het geld hebben opgemaakt en daardoor de naam verloren is gegaan. We kunnen de naam terugkopen zei ze een tijd geleden, maar daar hebben we geen behoefte aan. Maar wil vind het stamboom terug zoeken erg leuk. Ik vind het super om te lezen hoe ver je terug komt.

• karin

Is je moeder van 12-2-1936?

groetjes karin

• karin

Hallo Murielle

wil je me een mailtje sturen, dan heb ik wel info voor je

vose( apestaartje) chello.nl

groetjes karin