schriemer

  • Jeffrey Bijkersma

    Hallo Hettie

    Mijn moeder is een Schriemer (Henny), geboren in Groningen op 17 sept 1926, en zou heel erg blij zijn met meer info omtrent haar familie

    Is het mogelijk dat u mij wat meer info kan mailen / toesturen?

    Hoop snel op een berichtje

    Groetjes,

    Jeffrey bijkersma

  • Harry Spinder

    Hallo.

    Zelf doe ik stamboomonderzoek naar de familie Spinder. Hierin komt ook een tak Schriemer uit Ezinge voor. Te weten Hinne Schriemer getrouwd met Grietje Spinder. Ouder van Hinne zijn Hinne Schriemer en Maaike van der Weg. Zie ook op mijn website: http://members.home.nl/hsspinder/ParPJSpinder.htm

    Bij een volgend bezoek aan het archief in Groningen zal ik boeken stamboom Schriemer in zien.

    Vriendelijke groeten

    Harry Spinder

  • A.Krol Schriemer

    Hallo.

    Ik ben ook een schriemer. Ben een dochter van Sietse schriemer.

    Mijn vader had wel 11 broers en zussen.

    Henk woonde in Groningen Geen kinderen.

    Oene woonde in Zuidhorn Kinderen 3 of 4

    Jan woonde in Sauwerd 2 kinderen Geertje en Siebe

    Beentje woont in Zuidhorn (leeft w.s. nog) kinderen hoeveel?

    Sietse woonde in Warffum Getr met Jeltje Hofman Kinderen Geertje woont in Steenwijk

    Jan woont in Westernieland

    Alie woont in Apeldoorn

    Henk woont in Delfzijl

    Sjouk woonde in Utrecht weet niet of die nog leeft kinderen?

    Hiltje woonde in Sebaldeburen weet niet of die nog leeft of daar nog woont Kinderen w.s. 2

    Maaike woonde in Zuidhorn. Geenkindren

    Geert woonde in Zuidhorn 4 kinderen Greta Janneke … ….?

    Dirkje deze is ook al jong gestorven

    Jochum omgekomen in de oorlog

    De schriemers woonden in Faan gemeente Oldekerk .

    Wil je nog meer wetenb en wat laat dit dan weten. Moet dan nog achter namen en data zien te komen

    Groet Alie schriemer

  • shirley van wijk-bijkersma

    hallo, Ik ben Shirley van Wijk

    Mijn moeder is Henke Schriemer uit Amsterdam, jongste van de 13 kinderen van Fam Schriemer.

    Beentje is onlangs overleden op 98 jarige leeftijd. Denk dat mijn moeder graag contact wil met de overgebleven familieleden en hun kinderen.

  • Jeffrey

    Hallo

    Mijn moeder is Henke Schriemer(getrouwd en inmiddels weduwe van Cornelis Dirk Bijkersma), zus van Maaike, Beentje, Jochum. Oene, en Sjoukje (overleden) en zou graag over haar familie te weten komen

    Ik hoop dat u daarbij kunt helpen en mocht u vragen hebben dan hoopt zij die eveneens te kunnen beantwoorden

    Hopend op een antwoord van uw kant verblijf ik,

    Jeffrey Bijkersma

    jeffrey@bijkersma.nl

  • Gretha Schriemer

    Hallo Jeffrey,

    Volgens mij weet mijn tante Henke heel veel over haar familie. Ze komt uit een gezin van 13 kinderen, waarvan mijn vader er een was.

    Morgen gaan we haar bezoeken.

    Vriendelijke groet,

    Gretha

  • Jeff Bijkersma

    Hallo Gretha

    Dank voor je berichtje

    MIjn moeder is inmiddels opde leeftijd dat ze haar familie toch wel erg gaat missen (83) en ze heeft inmiddels geen broers en zusters meer

    Mocht je meer info hebben over haar familie zou je mij dat dan willen mailen?

    Vast heel vroendelijk bedankt

    Mvg,

    Jeffrey Bijkersma

  • Jan Schriemer

    Ik zoek reacties van zoveel mogelijk schriemers, zodat ik de gehele familie eens op een rijtje kan zetten.

    Ze zitten verspreid over het hele land en er zzit ook een hele groep in Canada

  • Oene Schriemer

    Anne!

    Er bestaat een genealogie van P.J. Schriemer ( al eens eerder genoemd in een re). Ik deze versie gedigitalisserd. Deze genealogie heeft als uitgangspunt gediend voor een ( Engelstalige) genealogie van Gerald Bauke Schriemer uit Saskatoon, Canada. Ik heb deze genealogie in mijn bezit en ben samen met Gerald Bauke nog steeds bezig om nieuwe gegevens te vinden, howel de werkzaamheden op dit moment op een laag pitje staan. Ik hoor misschien nog wel eens of je wat aan deze informatie hebt. De genealogie van de familie Schriemer gaat terug tot ongeveer 1620.

    Met vr. groet,

    Oene Schriemer

  • Harry Spinder

    Ik ben op zoek naar gegevens over de familie Oene Schriemer uit Ezinge; Oene was getrouwd met Grietje Spinder. Oene en Grietje kregen 12 kinderen.

    Zie mijn website over de familie Spinder: http://members.home.nl/hsspinder