Informatie stamboom le Febre, Febure, Feber, Fevre,

• petra

Wie heeft er informatie over Nicola(a)s le Febre geboren circa 1767 Breboeuf Rouaan in Frankrijk

wonend in Schreveningen in het Garnizoen als Soldaat gehuwd op 26-12-1795 in Leiden met

Maria, Francoise Bourg(e)ois geboren 26-07-1767 in Leiden dochter van Maximilia(a)n Bourg(e)ois en

Jeanne, Margreta Chrispel.

Uit het huwelijk zijn voor mij 4 kinderen bekent.

Pierre, Francois geboren op 26-04-1799 in Leiden gestorven op 03-09-1829 in Leiden

Felix geboren op 10-02-1804 in Leiden gestorven op 29-01-1852 in Leiden

Theodore, Christian geboren op 26-08-1806 in Leiden gestorven ?

Isaac, Enoch geboren op 16-12-1808 in Leiden gestorven op 15-04-1835 in Leiden

Heb zelf ook nog op het internet gekeken in Frankrijk maar ik kan de plaats niet vinden en ik kan ook geen Frans dus moeilijk zoeken.

Wie kan mij verder helpen met mijn stamboomgegevens.

Groetjes Petra

• bertil020

Rouaan is n het frans de plaats Rouen

• Albert Streep

Bertil020,

In mijn genealogie komt wel voor:

Chaterine Le Febre, ~A'dam 23-4-1673, x 05-01-1700 met Cornelis Striep, dr van Jaques Le Febure en Philipotte Dugardien. Misschien heb je ere wat aan?

Albert

• Albert Streep

P Lefebre,

Kijk even onder bertil020 naar mijn bericht aan jou (verkeerd geplaatst)

Albert

• we van der Linden

Hoi Petra,

Wanneer je de plek Breboeuf opzoekt, kom je op een plek uit in Normandie…

Mijn opa was Gerrit Johannes le Febre.

Gr Wendy

• petra

Hoi Wendy,

Bedankt voor je reactie komt jouw opa ook uit Leiden en wie was zijn vader dan kan ik misschien kijken of die in mijn stamboom voorkomt. Mijn stamvader kwam in Leiden wonen in 1795 en de familie heeft altijd in Leiden gewoond en als ik nu verder wil zoeken moet ik volgens mij naar het archief in Frankrijk.

Groetjes Petra